Starostwo Powiatowe w Mielcu

Starostwo Powiatowe w Mielcu
L.P | NAZWA USŁUGI | OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI | WNIOSEK - FORMULARZ EDYTOWALNY (DOC / PDF) |
E-USŁUGI | |
1 | Pozwolenie na budowę |
|
![]() |
||
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
2 |
Zgłoszenie budowy i przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego, którego obszar oddziaływania mieści się w całości lub części na działce lub działkach na których został zaprojektowany
|
![]() Opis usługi |
Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego (PB-2a) |
![]() |
|
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
3 | Pozwolenie na rozbiórkę | ![]() Opis usługi |
![]() |
||
![]() (PDF) |
|||||
4 | Przeniesienie pozwolenia na budowę | ![]() Opis usługi |
Wniosek o przeniesienie decyzji o pozwoleniu na budowę (PB-9) |
![]() |
|
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
5 | Przeniesienie praw i obowiązków wynikających ze zgłoszenia | ![]() Opis usługi |
![]() |
||
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
6 | Zarejestrowanie dziennika budowy | ![]() Opis usługi |
Wniosek o zarejestrowanie dziennika budowy/rozbiórki/montażu |
![]() |
|
![]() (PDF) |
|||||
7 | Zaświadczenie o samodzielności lokali | ![]() Opis usługi |
Wniosek o wydanie zaświadczenia o samodzielności lokalu/lokali |
![]() |
|
![]() (PDF) |
|||||
8 | Zgłoszenie robót budowlanych | ![]() Opis usługi |
Zgłoszenie budowy lub wykonywania innych robót budowlanych (PB-2) |
![]() |
|
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
9 | Zgłoszenie rozbiórki | ![]() Opis usługi |
![]() |
||
![]() (PDF) |
|||||
10 | Zmiana sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części | ![]() Opis usługi |
Zgłoszenie zmiany sposobu użytkowania obiektu budowlanego lub jego części (PB-18) |
![]() |
|
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
11 | Decyzja o niezbędności wejścia do sąsiedniego budynku, lokalu lub na teren sąsiedniej nieruchomości | ![]() Opis usługi |
![]() |
||
![]() (PDF) |
|||||
12 | Odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych | ![]() Opis usługi |
Wniosek o wyrażanie zgody na odstępstwo od przepisów techniczno-budowlanych |
||
![]() (PDF) |
|||||
13 | Zmiana decyzji o pozwoleniu na budowę | ![]() Opis usługi |
![]() |
||
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
14 | Budowa, rozbudowa, nadbudowa, bądź odbudowa obiektu budowlanego | ![]() Opis usługi |
Wniosek o wydanie odrębnej decyzji o zatwierdzeniu projektu zagospodarowania działki lub terenu lub projektu architektoniczno-budowlanego wraz z załącznikami (PB-6) | ![]() |
|
![]() (DOC) |
![]() (PDF) |
||||
15 | Pozwolenie na budowę tymczasowego obiektu budowlanego | ![]() Opis usługi |
Wniosek o wydanie pozwolenia na budowę tymczasowego obiektu budowlanego (PB-8) |
![]() |
|
![]() (PDF) |
|||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) |
|||||
![]() (PDF) |
|||||
16 | Wyłączenie niektórych obowiązków kierownika budowy – wydanie decyzji o wyłączeniu stosowania przepisów art. 45a ust. 1 ustawy Prawo budowlane | ![]() Opis usługi |
Wniosek o wyłączenie niektórych obowiązków kierownika budowy (PB-13) | ![]() |
|
![]() (DOC) |
![]() (PDF) |
||||
17 | Budowa budynku mieszkalnego jednorodzinnego wolnostojącego, nie więcej niż dwukondygnacyjnego, o powierzchni zabudowy do 70m2, którego obszar oddziaływania mieści się w całości na działce lub działkach, na których został zaprojektowany, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych Inwestora. | Zgłoszenie budowy lub przebudowy budynku mieszkalnego jednorodzinnego (PB-2a) | ![]() |
||
![]() (DOC) |
![]() (PDF) |
||||
Oświadczenie o posiadanym prawie do dysponowania nieruchomością na cele budowlane (PB-5) | |||||
![]() (DOC) |
![]() (PDF) |
||||
Oświadczenie inwestora o spełnieniu przesłanek o których mowa w art. 30 ust. 2a pkt 6 i 7 ustawy Prawo Budowlane | |||||
![]() (DOC) |
![]() (PDF) |
||||
18 | Druk RODO | ||||
19 | Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do odwołania | ![]() Oświadczenie o zrzeczeniu się prawa do odwołania |
|||
OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI - to opis świadczonej usługi w naszym urzędzie. Z karty dowiedzą się Państwo jak załatwić sprawę w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Mielcu. Przedstawiamy sposób załatwienia sprawy oraz jakie dokumenty należy załączyć do wniosku (dokumenty można pobrać bezpośrednio z karty usługi). Dodatkowo informujemy o wysokosci opłat za usługę oraz o terminie załatwienia sprawy. Na końcu karty znajdą Państwo informację o trybie odwoławczym, czyli gdzie mogą się Państwo odwołać od niekorzystnej decyzji. Zatem wszystko w jednym miejscu. Zachęcamy do korzystania z kart usług. WNIOSEK - FORMULARZ EDYTOWALNY- obok opisu usługi - karty usługi znajduję się wniosek. Są to wnioski/formularze dedykowane do załatwienia danej usługi w Wydziale Architektury i Budownictwa Starostwa Powiatowego w Mielcu E-USŁUGI - GUNB (Główny Urząd Nadzoru Budowlanego), link rządowej aplikacji do składania wniosków w procesie budowlanym: https://e-budownictwo.gunb.gov.pl/ Otwórz stronę i złóż wniosek online. |
|||||
Wydział Architektury i Budownictwa
ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
Adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP
Link do kontaktu z urzędem drogą elektroniczną za pomocą EPUAP
"Pismo ogólne do urzędu - stary wzór" ( Adresat /4rb2gaa99s/SkrytkaESP )
|
|||||
Godziny pracy urzędu: poniedziałek: 7:30-16:30 |
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: