Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH
Realizując obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27.04.2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) – dalej: RODO., informuję, że
1) administratorem Państwa danych osobowych będzie Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, zwany dalej Administratorem;
2) inspektor ochrony danych osobowych – Pan Piotr Wieczerzak, kontakt - e-mail: iodo@powiat-mielecki.pl, tel. 17 7800487;
3) Państwa dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zadania do którego dane osobowe zostały zebrane i mogą być udostępniane:
4) Państwa dane przetwarzane będą na podstawie:
5) posiadają Państwo prawo do:
6) podanie przez Państwa danych osobowych jest wymogiem ustawowym lub umownym w zależności od zadania dla którego dane osobowe zostały zebrane;
7) Państwa dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu,
8) Państwa dane osobowe będą przechowywane do chwili realizacji zadania, do którego dane osobowe zostały zebrane a następnie, jeśli chodzi o materiały archiwalne, przez czas wynikający z przepisów ustawy z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach (Dz.U. 2018 r. poz. 217 ze zm.).
MONITORING WIZYJNY
Budynki i parkingi Starostwa Powiatowego w Mielcu objęte są systemem monitoringu wizyjnego. Zakres danych osobowych przetwarzanych przez monitoring wizyjny obejmuje:
Celem monitoringu wizyjnego jest zapewnienie bezpieczeństwa i porządku publicznego oraz ochrony osób i mienia.
Nagrywany obraz wykorzystywany jest tylko w przypadku potrzeby analizy incydentów naruszenia prawa
Informacja o monitoringu
Realizując obowiązek wynikający z art. 13 ust. 1 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27.04.2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.) informuję, że
Osoba, która znalazła się w obszarze monitoringu wizyjnego i chciałaby uzyskać dostęp do nagrań, szczególnie w przypadku napadu lub innego zdarzenia naruszającego jej dobra osobiste, albo działań w wyniku których uległo uszkodzeniu jej mienie, powinna zgłosić zdarzenie do podmiotu uprawnionego. Z wnioskiem o dostęp i zabezpieczenie nagrania z monitoringu wizyjnego występuje do Starosty Powiatu Mieleckiego podmiot uprawniony na postawie zgłoszenia poszkodowanego.
Dostęp do kopii nagrań monitoringu wizyjnego Starostwa Powiatowego mają uprawnione podmioty, które każdorazowo występują z umotywowanym, pisemnym wnioskiem. Wskazując podstawę prawną.
Podmiot Uprawniony – podmioty uprawnione które mogą uczestniczyć w przetwarzaniu obrazu oraz uzyskać kopię zarejestrowanego obrazu – Policja, Służba Ochrony Państwa, Straż Graniczna, Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Centralne Biuro Antykorupcyjne, Żandarmeria Wojskowa, Służba Kontrwywiadu Wojskowego, oraz Straż Miejska.
……………………………………………….
(Imię i nazwisko)
……………………………………………….
……………………………………………….
(adres zamieszkania)
………………………………………………
………………………………………………
(adres do korespondencji)
STAROSTA
POWIATU MIELECKIEGO
Ul. Wyspiańskiego 6
39-300 Mielec
Treść żądania ………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………
…………………………………………………
(data i czytelny podpis wnoszącego)
WYKONANIE PRAW PRZYSŁUGUJĄCYCH OSOBIE KTÓREJ DANE DOTYCZĄ
Na mocy art. 15 (Prawo dostępu przysługujące osobie, której dane dotyczą), art.16 (Prawo do sprostowania danych), art. 17 (Prawo do usunięcia danych), art. 18 (Prawo do ograniczenia przetwarzania), art. 19 (Obowiązek powiadomienia o sprostowaniu lub usunięciu danych osobowych lub o ograniczeniu przetwarzania), art. 20 (Prawo do przenoszenia danych), art. 21 (Prawo do sprzeciwu), art.22 (Zautomatyzowane podejmowanie decyzji w indywidualnych przypadkach, w tym profilowanie) rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) z 27.04.2016 r. (Dz. U. UE. L. z 2016 r. Nr 119, str. 1 z późn. zm.)
Podania (żądania) do Starosty Powiatu Mieleckiego mogą być wnoszone pisemnie, telegraficznie, za pomocą telefaksu lub ustnie do protokołu, a także za pomocą innych środków komunikacji elektronicznej przez elektroniczną skrzynkę podawczą (ESP) - utworzoną na Elektronicznej Platformie Usług Administracji Publicznej (ePUAP): http://www.epuap.gov.pl/. Podanie powinno zawierać co najmniej wskazanie osoby, od której pochodzi, jej adres i żądanie oraz czynić zadość innym wymaganiom ustalonym w przepisach szczególnych.
Podanie wniesione pisemnie albo ustnie do protokołu powinno być podpisane przez wnoszącego. Gdy podanie wnosi osoba, która nie może lub nie umie złożyć podpisu, podanie podpisuje za nią inna osoba przez nią upoważniona, czyniąc o tym wzmiankę obok podpisu.
Podanie wniesione w formie dokumentu elektronicznego powinno:
________________
WNIOSEK
o udostępnienie danych ze zbioru danych osobowych
1. Wniosek do Starosty Powiatu Mieleckiego.
2. Wnioskodawca .......................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(nazwa firmy i jej siedziba albo nazwisko, imię i adres zamieszkania wnioskodawcy, ew. NIP oraz nr REGON)
3. Podstawa prawna upoważniająca do pozyskania danych albo wskazanie wiarygodnie uzasadnionej potrzeby posiadania danych:
...................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
4. Wskazanie przeznaczenia dla udostępnianych danych: ................................................…..............................................................................................................................................................................................................................
5. Oznaczenie lub nazwa zbioru, z którego mają być udostępnione dane: ........................................................................................................................................................................................................................................................................................................
6. Zakres żądanych informacji ze zbioru:
............................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
(Data i podpis Wnioskodawcy)
KLIKNIJ ABY POBRAĆ POZOSTAŁE KLAUZULE INFORMACYJNE
KLIKNIJ ABY POBRAĆ KLAUZULĘ O DOSTEPIE DO INFORMACJI PUBLICZNEJ
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku