Starostwo Powiatowe w Mielcu

Starostwo Powiatowe w Mielcu
Kadencja 2017-2020
3 przedstawicieli Rady Powiatu Mieleckiego, w osobach:
3 przedstawicieli Zarządu Powiatu Mieleckiego, w osobach:
6 przedstawicieli organizacji pozarządowych i podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 roku o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie, w osobach:
z terenu miasta Mielca:
z terenu Powiatu Mieleckiego:
Uchwała Nr 132/972/2017 Zarządu Powiatu Mieleckiego z dnia 24 października 2017 r. w sprawie powołania Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego, określenia jej składu osobowego oraz siedziby, na adres której doręcza się projekty dokumentów do zaopiniowania - do pobrania
Prezydium Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego tworzą:
1. Przewodniczący – Bogusław Kołacz
2. Wiceprzewodnicząca – Maria Napieracz
3. Sekretarz – Zofia Radwańska
Kontakt: prdpp@powiat-mielecki.pl
Protokoły posiedzeń Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego dostępne poniżej:
Protokół z posiedzenia Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego z dnia 6 listopada 2017 r. (pobierz)
Protokół z posiedzenia Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego z dnia 28 listopada 2017 r. (pobierz)
Protokół z posiedzenia Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego z dnia 19 grudnia 2017 r. (pobierz)
Protokół z posiedzenia Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego z dnia 20 lutego 2018 r. (pobierz)
Protokół z posiedzenia Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego z dnia 20 marca 2018 r. (pobierz)
Kontakt: prdpp@powiat-mielecki.pl
Powiatowa Rada Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego jest organem inicjatywnym konsultacyjnym i opiniodawczym powołanym przez Zarząd Powiatu Mieleckiego na wspólny wniosek co najmniej 5 organizacji pozarządowych oraz podmiotów wymienionych w art. 3 ust. 3 ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn. zm.).
W skład Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego wchodzi dwanaście osób, w tym:
Do zadań Rady należy:
1. Realizacja zadań wynikających z ustawy z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r. poz. 1817 z późn. zm.) oraz innych ustaw.
2. Opiniowanie, przedstawianie wniosków i opinii Zarządowi Powiatu Mieleckiego oraz organizacjom pozarządowym w sprawie realizacji polityki współpracy powiatu z organizacjami pozarządowymi w sferze pożytku publicznego.
3. Podejmowanie działań integrujących sektor pozarządowy.
4. Podejmowanie innych działań wynikających z aktualnych potrzeb dotyczących współpracy powiatu z organizacjami pozarządowymi.
5. Sporządzenie i przedłożenie Zarządowi Powiatu Mieleckiego rocznego sprawozdania z działalności Rady w terminie do dnia 31 stycznia roku następnego po roku, za który składane jest sprawozdanie.
Kadencja Rady trwa 3 lata, licząc od dnia powołania.
Dokumenty do pobrania:
1) Ustawa z dnia 24 kwietnia 2003 r. o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie (tekst jedn.: Dz. U. z 2016 r., poz. 1817 z późn. zm.) (ZAŁĄCZNIK)
2) Uchwała nr XXXIII/225/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 31 sierpnia 2017 r. w sprawie trybu powoływania członków oraz organizacji i trybu działania Powiatowej rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego (ZAŁĄCZNIK)
3) Uchwała nr XXXIV/234/2017 Rady Powiatu Mieleckiego z dnia 6 października 2017 roku w sprawie wyboru przedstawicieli Rady Powiatu Mieleckiego do Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego Powiatu Mieleckiego (ZAŁĄCZNIK)
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: