Starostwo Powiatowe w Mielcu

Starostwo Powiatowe w Mielcu
L.P | NAZWA USŁUGI | OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI | WNIOSEK - FORMULARZ EDYTOWALNY |
E - USŁUGI |
1. | Wydawanie pozwolenia na sprowadzenie zwłok i szczątków ludzkich z zagranicy w celu ich pochowania | ![]() Opis usługi |
![]() Wniosek o wydanie pozwolenia na sprowadzenie zwłok/urny z prochami z zagranicy |
![]() |
2. | Oświadczenie osoby uprawnionej | ![]() Oświadczenie osoby uprawnionej |
||
3. | Informacja o przetwarzaniu danych osobowych | ![]() Informacja o przetwarzaniu danych osobowych RODO |
||
4. | Informacja dodatkowa |
Wniosek, załączniki oraz decyzja pozwalająca na sprowadzenie zwłok/szczątków są zwolnione od opłaty skarbowej - część III, ust. 44 załącznika do ustawy z dnia 16 listopada 2006 r. o opłacie skarbowej (Dz. U. 2016.poz.1827). Wpłatę należy dokonać na rachunek bankowy: 96 1020 4391 0000 6802 0167 5545 |
||
OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI - opis w jaki sposób załatwić sprawę w Starostwie Powiatowym w Mielcu WNIOSEK - FORMULARZ EDYTOWALNY - obok opisu usługi - karty usługi znajduję się wniosek. Są to wnioski/formularze dedykowane do załatwienia danej usługi w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu E-USŁUGI -wybranie ikony e-usługi przekierowuje do strony na której można realizować poprzez internet usługi w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu |
||||
Wydział Administracyjny
ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
II piętro, pokój 203
telefon: (0-17) 78 00 562
Link do kontaktu z urzędem drogą elektroniczną za pomocą EPUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog-spraw/sprawyogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotupublicznegonowe "Pismo ogólne do urzędu " ( Adresat Starostwo Powiatowe w Mielcu lub adres skrytki EPUAP /4rb2gaa99s/SkrytkaESP ) Adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP
|
||||
Godziny pracy urzędu: poniedziałek: 7:30-16:30 |
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: