Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
Sekretarz Małgorzata Wiącek Tel. (17) 78-00-412, sekretarz@powiat-mielecki.pl |
§ 18. 1. Do zadań Sekretarza należy w szczególności:
1) pełnienie funkcji zwierzchnika administracyjnego Starostwa w imieniu Starosty, zgodnie z postanowieniami Regulaminu;
2) zapewnienie zgodności działania Starostwa z obowiązującymi przepisami prawa;
3) organizacja pracy Starostwa i koordynowanie działań przez poszczególne komórki organizacyjne;
4) nadzorowanie przestrzegania zasady terminowego załatwiania spraw interesantów;
5) nadzorowanie przestrzegania dyscypliny pracy przez pracowników Starostwa;
6) uczestniczenie w pracach Zarządu, sesjach Rady i posiedzeniach komisji Rady z głosem doradczym;
7) sprawowanie nadzoru nad prowadzeniem spraw w zakresie:
a) skarg, wniosków i petycji,
b) interpelacji, zapytań i wniosków radnych,
8) koordynowanie spraw związanych z naborem na stanowiska urzędnicze oraz funkcjonowaniem służby przygotowawczej dla nowozatrudnionych pracowników;
9) wykonywanie wyznaczonych zadań i kompetencji w zakresie określonym przez Starostę i Zarząd zapewniając w tym przedmiocie kompleksowe rozwiązywanie problemów i nadzorowanie realizacji zadań;
10) współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy i Powiatową Radą Rynku Pracy;
11) koordynowanie i nadzorowanie opracowania Raportu o Stanie Powiatu;
12) realizacja zadań zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych na zasadzie odrębnych przepisów;
13) wykonywanie innych zadań zleconych przez Starostę.
2. Sekretarz kieruje Wydziałem Administracyjnym oraz sprawuje nadzór nad Biurem Rady i Zarządu Powiatu oraz Biurem Informatyki.
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku