Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
L.P | NAZWA USŁUGI |
OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI |
WNIOSKI - FORMULARZE EDYTOWALNE |
E-USŁUGI | ||||||||||||||||||||
Transport | ||||||||||||||||||||||||
1 | Udzielenie zezwolenia linia regularna lub regularna specjalna |
Udzielenie zezwolenia na wykonywanie linii regularnych i specjalnych |
Wniosek o udzielenie zezwolenia linia regularna i regularna specjalna |
|
||||||||||||||||||||
2 | Zmiana zezwolenia regularne i regularne specjalne |
Zmiana zezwolenia na wykonywanie linii regularnych i specjalnych |
||||||||||||||||||||||
3 | Wydanie wtórnika wypisu z zezwolenia regularne i regularne specjalne |
Wtórnik wypisu z zezwolenia regularne i regularne specjalne |
Wniosek o wydanie wtórnika wypisu z zezwolenia regularne i regularne specjalne |
|||||||||||||||||||||
4 | Wydanie wtórnika zezwolenia regularne i regularne specjalne |
Wydanie wtórnika zezwolenia regularne i regularne specjalne |
Wniosek o wydanie wtórnika zezwolenia regularne i regularne specjalne |
|||||||||||||||||||||
5 | Udzielenie, zmiana, wydanie wtórnika licencji pośrednictwo przy przewozie rzeczy |
Licencja pośrednictwo przy przewozie rzeczy Wtórnik licencji pośrednictwo przy przewozie rzeczy Zmiana licencji pośrednictwo przy przewozie rzeczy |
Wniosek o udzielenie, zmianę, wydanie wtórnika licencji pośrednictwo przy przewozie rzeczy |
|||||||||||||||||||||
6 | Udzielenie, zmiana, wydanie wtórnika licencji przewóz 7-9 osób |
Licencja przewóz 7-9 osób Wtórnik licencji przewóz 7-9 osób
Zmiana licencji przewóz 7-9 osób |
Wniosek o udzielenie, zmianę, wydanie wtórnika licencji przewóz 7-9 osób Oświadczenie o dobrej reputacji do licencji |
|||||||||||||||||||||
7 | Wydanie dodatkowych wypisów do licencji przewóz 7-9 osób lub wtórnik wypisu |
Wtórnik wypisu licencji przewóz 7-9 osób |
Wniosek o wydanie dodatkowych wypisów do licencji przewóz 7-9 osób lub wtórnik wypisu |
|||||||||||||||||||||
8 | Udzielenie, zmiana, wydanie wtórnika licencji samochód osobowy |
Wtórnik licencji samochód osobowy |
Wniosek o udzielenie, zmianę, wydanie wtórnika licencji samochód osobowy Oświadczenie o dobrej reputacji do licencji |
|||||||||||||||||||||
9 | Wydanie dodatkowych wypisów do licencji samochód osobowy lub wtórnik wypisu |
Wtórnik wypisu Wydanie dodatkowych wypisów do licencji samochód osobowy |
Wniosek o wydanie dodatkowych wypisów do licencji samochód osobowy lub wtórnik wypisu |
|||||||||||||||||||||
10 | Udzielenie, zmiana, wydanie wtórnika zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego |
Wydanie wtórnika zezwolenia na wykonywanie zawodu przewoźnika drogowego |
Oświadczenie o niekaralności zarządzającego transportem Oświadczenie osoby zarządzającej transportem Oświadczenie przedsiębiorcy o bazie eksploatacyjnej |
|||||||||||||||||||||
11 | Wydanie dodatkowego wypisu lub wtórnika wypisu z zezwolenia zawód przewoźnika drogowego |
Wydanie dodatkowego wypisu lub wtórnika wypisu z zezwolenia zawód przewoźnika drogowego |
Wniosek o wydanie dodatkowego wypisu lub wtórnika wypisu z zezwolenia zawód przewoźnika drogowego |
|||||||||||||||||||||
12 | Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu drogowego |
Zatwierdzenie projektu organizacji ruchu drogowego |
Wniosek o zatwierdzenie projektu organizacji ruchu drogowego |
|||||||||||||||||||||
13 | Wydanie zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne |
Wydanie zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne |
Wniosek o wydanie zaświadczenia na przewozy drogowe na potrzeby własne |
|||||||||||||||||||||
14 | Wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny |
Wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny |
Wniosek o wydanie zezwolenia na wykorzystanie dróg w sposób szczególny |
|||||||||||||||||||||
Ośrodki szkolenia kierowców |
||||||||||||||||||||||||
1 | Przedłużenie terminu ważności legitymacji instruktora nauki jazdy, wymianę, wtórnik |
Wniosek o przedłużenie terminu ważności legitymacji instruktora nauki jazdy, wymianę, wtórnik |
||||||||||||||||||||||
2 | Wpis do ewidencji instruktorów, wykładowców |
Wpis do ewidencji instruktorów, wykładowców |
||||||||||||||||||||||
3 | Wpis do rejestru OSK |
Wpis do rejestru OSK |
||||||||||||||||||||||
4 | Pełnomocnictwo do załatwienia sprawy w imieniu wnioskodawcy | |||||||||||||||||||||||
5 | Oświadczenie do toczącego się postępowania (w przypadku jeśli jest wymagane) |
Oświadczenie do toczącego się postępowania (w przypadku jeśli jest wymagane) |
||||||||||||||||||||||
OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI - w opracowaniu WNIOSKI - FORMULARZ EDYTOWALNY - obok opisu usługi - karty usługi znajduję się wniosek. Są to wnioski/formularze dedykowane do załatwienia danej usługi w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu E-USŁUGI -wybranie ikony e-usługi przekierowuje do strony na której można realizować poprzez internet usługi w Wydziale Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu |
||||||||||||||||||||||||
Wydział Komunikacji
ul. Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec
e-mail: komunikacja@powiat-mielecki.pl
e-usługi :
Link do kontaktu z urzędem drogą elektroniczną za pomocą EPUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog- spraw/sprawyogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotupublicznegonowe "Pismo ogólne do urzędu " ( Adresat Starostwo Powiatowe w Mielcu lub adres skrytki EPUAP /4rb2gaa99s/SkrytkaESP ) Adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP
e-usługi :
Link do kontaktu z urzędem drogą elektroniczną za pomocą EPUAP
https://epuap.gov.pl/wps/portal/strefa-klienta/katalog- spraw/sprawyogolne/ogolne-sprawy-urzedowe-2/pismo-ogolne-do-podmiotupublicznegonowe "Pismo ogólne do urzędu " ( Adresat Starostwo Powiatowe w Mielcu lub adres skrytki EPUAP /4rb2gaa99s/SkrytkaESP ) Adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP
|
||||||||||||||||||||||||
Godziny pracy urzędu: Godziny obsługi interesantów:
poniedziałek: 7:30-16:30 poniedziałek: 7:30-16:00 wtorek: 7:30-15:30 wtorek: 7:30-15:00 środa : 7:30-15:30 środa : 7:30-15:00 czwartek: 7:30-15:30 czwartek: 7:30-15:00
piątek: 7:30-14:30 piątek: 7:30-14:00 sobota: zamknięte sobota: zamknięte niedziela: zamknięte niedziela: zamknięte |
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: