Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
08.06.2020 Kategoria: Informacje Inwestycje Samorząd
Zakończyła się przebudowa drogi powiatowej Nr 1 163R relacji Zgórsko – Wola Wadowska. W dniu dzisiejszym (8.06) samorządowcy Powiatu Mieleckiego oraz Gminy Wadowice Górne dokonali symbolicznego odbioru drogi.
Prace remontowe rozpoczęły się pod koniec sierpnia 2019 roku. Zgodnie z przyjętym harmo-nogramem zadania roboty miały potrwać do 26 maja 2020 roku. W ramach inwestycji poszerzony został pas drogi do szerokości 5,7 – 7,0m, naprawione zo-stały istniejące przełomy na drodze, wyrównano również nawierzchnię betonem asfaltowym oraz wykonano pobocza z kruszywa o szerokości 0,75m.
Zakres prac obejmował także budowę brakujących chodników na długości 2,3 km o szeroko-ści 2,0m z betonowej kostki brukowej. Pozostałe - istniejące chodniki przebudowano dosto-sowując je do nowej niwelety drogi oraz wzmocniono istniejącą podbudowę pod nawierzch-nią z kostki brukowej.
Przebudowano również odwodnienia: rowów krytych, studni ściekowych, studni rewizyjnych, przepustów pod koroną drogi i tych pod zjazdami indywidualnymi i publicznymi do posesji oraz przebudowano rowy otwarte.
Zadanie przewidywało także 2 nowe przejścia dla pieszych, w tym jedno tzw. przejście ak-tywne z zasilaniem solarnym, pulsatorami i detektorem ruchu pieszego w okolicach szkoły podstawowej w m. Wola Wadowska. Wymieniono wszystkie znaki pionowe oraz wykonano oznakowanie poziome - zgodnie z zatwierdzonym projektem stałej organizacji ruchu. Przy chodnikach, w miejscach wysokich nasypów, ustawiono balustrady U-11a w celu zabezpieczenia ruchu pieszego, a w ciągu drogi, w miejscach głębokich rowów, ustawiono bariery energochłonne.
Łączna wartość zadania to 4 809 815,12 PLN, z czego 2.404.907,00 PLN (50%) to dofinanso-wanie z Funduszu Dróg Samorządowych. Powiat Mielecki przeznaczył na ten remont 1.904.908.12 PLN (39,6%), a Gmina Wadowice Górne 500.000,00 PLN (10,4%).
Wykonawcą prac było Przedsiębiorstwo Drogowo-Mostowe SA z Dębicy.
mp
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: