Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
L.P | NAZWA USŁUGI | OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI | WNIOSEK - FORMULARZ EDYTOWALNY | E-USŁUGI |
1 |
Aktualizacja danych poprzez wprowadzenie udokumentowanych zmian do bazy danych ewidencji gruntów i budynków |
Wniosek o zmianę nazwiska i adresu |
||
Zgłoszenie zmiany danych |
||||
OPIS USŁUGI - KARTA USŁUGI - z karty dowiedzą się Państwo jak załatwić daną sprawę w Wydziale Geodezji, Kartografi i Katastru Starostwa Powiatowego w Mielcu. Przedstawiamy sposób załatwienia sprawy oraz jakie dokumenty należy załączyć do wniosku (dokumenty można pobrać bezpośrednio z karty usługi). Dodatkowo informujemy o wysokosci opłat za usługę oraz o terminie załatwienia sprawy. Na końcu karty znajdą Państwo informację o trybie odwoławczym, czyli gdzie mogą się Państwo odwołać od niekorzystnej decyzji. WNIOSEK - FORMULARZ EDYTOWALNY- obok karty usługi znajduję się plik. Jest to dedykowany załącznik do załatwienia danej sprawy w Wydziale Geodezji, Kartografi i Katastru Starostwa Powiatowego w Mielcu E-USŁUGI - Linki zostaną wkrótce uzupełnione |
||||
Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru
ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec
Adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP
Link do kontaktu z urzędem drogą elektroniczną za pomocą EPUAP
|
||||
Godziny pracy urzędu: poniedziałek: 7:30-16:30
|
Obsługa stron
parter, pokój 2, tel. (017) 78 00 502
Godziny obsługi Interesantów: poniedziałek: 7:30-16:00 |
Aktualizacja plików 04.05.2021
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku