Starostwo Powiatowe w Mielcu

Starostwo Powiatowe w Mielcu
08.11.2023 Kategoria: Inwestycje Samorząd
W uroczystości otwarcia ronda uczestniczyli parlamentarzyści, samorządowcy oraz przedstawiciele lokalnej społeczności.
W okolicznościowych wystąpieniach wszyscy mówcy podkreślali, że to rozwiązanie komunikacyjne było od dawna oczekiwane nie tylko przez lokalną społeczność, ale także mieszkańców całego regionu.
Budowa ronda w Woli Mieleckiej miała na celu poprawę bezpieczeństwa i płynności ruchu na bardzo ruchliwym skrzyżowaniu. Dotychczasowe rozwiązanie, było niewystarczające i powodowało częste zatory i kolizje. Teraz rondo zapewnić lepszą widoczność i przejazd dla wszystkich uczestników ruchu, w tym pieszych i rowerzystów.
Zakres prac obejmował:
− budowę skrzyżowania typu „rondo” (średnica wyspy centralnej 16m, średnica zewnętrza ronda 32m)
− budowę ciągu pieszego oraz pieszo - rowerowego
− przebudowę zjazdów i odwodnienia,
− zabezpieczenie lub przebudowa istniejących urządzeń obcych - na podstawie warunków wydanych przez poszczególnych administratorów sieci,
− oznakowanie pionowe i poziome, prace wykończeniowe i porządkowe,
Wykonawcą robót była Firma „INWEST BRUK” z Otałęży.
Starosta Mielecki – Stanisław Lonczak podkreślał w swym wystąpieniu tempo wykonanych prac.
-Budowa rozpoczęła się w lipcu 2023 roku i zakończyła się pod koniec września 2023 roku 24. Prace przebiegały bardzo sprawnie i zgodnie z harmonogramem – powiedział.
-Jego budowa była bardzo potrzebna i korzystna głównie dla lokalnej społeczności. Nie tylko poprawiła bezpieczeństwo i komfort jazdy, ale także przyczyni się do dalszego rozwoju infrastruktury drogowej i współpracy między różnymi samorządami. Rondo z pewnością poprawi atrakcyjność inwestycyjna tamtych terenów należących do gminy Mielec. – dodał Starosta .
Koszt inwestycji wyniósł łącznie 4,205 mln PLN, z czego 650 tys. PLN to wkład Gminy Mielec, 2,053 mln PLN przeznaczył Powiat Mielecki, 1,502 mln PLN przeznaczył na budowę ronda w Woli Mieleckiej Samorząd Województwa Podkarpackiego.
ms, mp, ar
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: