Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
07.03.2022 Kategoria: Ogłoszenia
Starostwo Powiatowe w Mielcu z siedzibą przy ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, podaje do publicznej wiadomości informację o sprzedaży następującego składnika majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego:
1) motocykl APRILLA RS 125, numer rejestracyjny KTA 8VN6, rok produkcji 2000, Nr VIN ZD4MPB000YS006640 – cena wywoławcza: 750,00 zł brutto.
Ustala się minimalne postąpienie w kwocie nie mniejszej niż 100,00 zł dla składnika majątkowego opisanego w pkt 1 i dla składnika majątkowego opisanego w pkt 2 w kwocie nie mniejszej niż 100,00 zł.
Motocykl APRILLA RS 125 nie posiada aktualnego badania technicznego, posiada aktualne ubezpieczenie OC.
Sprzedaż zbędnego składnika majątku ruchomego nastąpi w trybie publicznego przetargu w formie przetargu ustnego – licytacji, po nieskutecznym pierwszym przetargu ustnym – licytacji.
Miejsce sprzedaży: budynek Starostwa Powiatowego w Mielcu ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, Sala obrad. Termin sprzedaży tj. przeprowadzenia licytacji wyznacza się na 22 marca 2022 roku na godzinę 11:00.
Oględzin pojazdu można będzie dokonać na Parkingu strzeżonym w Mielcu, ul. Przemysłowa 61, w dniach od 04 marca 2022 roku do 17 marca 2022 roku, od poniedziałku do piątku, po wcześniejszym uzgodnieniu pod numerem telefonu 17 78 00 423 w godzinach od 9:00 do 13:00.
Warunkiem przystąpienia do przetargu jest wniesienie wadium w wysokości 10% wartości ceny wywoławczej przedmiotu sprzedaży. Wadium należy wnieść przelewem do dnia 18 marca 2022 roku. do godz. 14:00 na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego: Powszechna Kasa Oszczędności Bank Polski S.A. nr konta 97 1020 4391 0000 6302 0167 5578. Za datę wpłaty wadium, uznaje się dzień wpływu środków na powyższy rachunek bankowy.
Sprzedający żąda wniesienia wadium w złotych polskich w dopiskiem „Wadium - motocykl APRILLA RS 125”.
Dowód wniesienia wadium przez uczestnika aukcji podlega przedłożeniu Komisji przetargowej przed otwarciem przetargu. Uczestnikom, którzy nie wygrają w licytacji, wadium będzie zwrócone niezwłocznie po zamknięciu, odwołaniu przetargu lub zakończenia przetargu z wynikiem negatywnym. Wadium wniesione przez uczestnika przetargu, który licytację wygrał zaliczy się na poczet ceny nabycia. Wadium nie podlega zwrotowi w przypadku, gdy nabywca będzie uchylać się od uiszczenia ceny nabycia (przedmiotu sprzedaży).
Po ustaniu postąpień prowadzący licytację, po trzecim ogłoszeniu zamyka licytację i udziela przybicia licytantowi, który zaoferował najwyższą cenę. Z chwilą przybicia następuje zawarcie umowy sprzedaży przedmiotu licytacji. Nabywca jest zobowiązany zapłacić cenę nabycia niezwłocznie po udzieleniu przybicia, nie później niż w terminie 7 dni od dnia udzielenia przebicia. Dokumentem nabycia przedmiotu sprzedaży będzie umowa sprzedaży. Termin zawarcia umowy sprzedaży - nie dłuższy niż 7 dni od zakończenia przetargu.
Odbiór przedmiotu sprzedaży należy dokonać w terminie 7 dni od daty podpisania umowy w godzinach 8.00-15.00 transportem i załadunkiem kupującego.
Miejsce i adres odbioru pojazdu/ów na podstawie okazanej zawartej umowy sprzedaży pojazdu: ul. Przemysłowa 61, 39-300 Mielec. Osobą do kontaktu jest Pan Marcin Węgrzyn dostępny pod numerem telefonu: 17 78 00 423. Organizatorowi przetargu przysługuje prawo zamknięcia przetargu bez wybrania którejkolwiek z ofert.
Szczegółowe informacje dotyczące przeprowadzenia przetargu zawarte są w Zarządzeniu Nr 15/2022 Starosty Powiatu Mieleckiego z dnia 3 marca 2022 roku w sprawie sprzedaży zbędnego składnika majątku ruchomego Powiatu Mieleckiego.
Foto: roadandtrack.com
ar
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku