Starostwo Powiatowe w Mielcu

Starostwo Powiatowe w Mielcu
19.05.2023 Kategoria: Informacje Samorząd
Z A W I A D O M I E NIE
LV SESJA
RADY POWIATU MIELECKIEGO
odbędzie się w dniu
2 czerwca 2023 r. o godz. 12.00
w Sali Obrad Starostwa Powiatowego w Mielcu,
ul. Wyspiańskiego 6
TEMATYKA OBRAD:
1. Przyjęcie protokołów z poprzednich sesji Rady Powiatu.
2. Sprawozdanie Starosty z wykonania uchwał Rady Powiatu oraz z działalności Zarządu
Powiatu między sesjami.
3. Raport o stanie Powiatu Mieleckiego za 2022 rok:
a) przedstawienie raportu o stanie Powiatu Mieleckiego za 2022 rok;
b) debata nad raportem o stanie Powiatu Mieleckiego za 2022 rok:
a. głosy radnych;
b. głosy mieszkańców.
4. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia wotum zaufania Zarządowi Powiatu Mieleckiego.
5. Rozpatrzenie i zatwierdzenie sprawozdania finansowego wraz ze sprawozdaniem
z wykonania budżetu:
a) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania z wykonania budżetu Powiatu
Mieleckiego za 2022 rok;
b) podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego za 2022 rok.
6. Podjęcie uchwały w sprawie udzielenia absolutorium Zarządowi Powiatu Mieleckiego z tytułu
wykonania budżetu za 2022 rok.
7. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVIII/421/2022 Rady Powiatu Mieleckiego
z dnia 19 grudnia 2022 roku w sprawie wieloletniej prognozy finansowej Powiatu
Mieleckiego.
8. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany uchwały budżetowej Powiatu Mieleckiego na 2023 rok.
9. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania
z działalności Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu za 2022 rok.
10. Informacja Dyrektora Podkarpackiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Mielcu dotycząca
zawartych umów z tytułu najmu aktywów trwałych PSPR w Mielcu wraz z wielkością
przychodów otrzymywanych z tego tytułu w roku 2022.
11. Podjęcie uchwały w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego i sprawozdania
z działalności Szpitala Specjalistycznego im. Edmunda Biernackiego w Mielcu za 2022 rok.
12. Informacja Dyrektora Szpitala Specjalistycznego im. E. Biernackiego w Mielcu
o umowach zawartych w 2022 r. i wielkości miesięcznych przychodów z tego tytułu.
13. Podjęcie uchwały w sprawie uchwalenia „Powiatowej Strategii Rozwiązywania Problemów
Społecznych w Powiecie Mieleckim na lata 2023-2030”.
14. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia „Powiatowego Programu Oddziaływań KorekcyjnoEdukacyjnych dla Osób Stosujących Przemoc w Rodzinie na lata 2023-2027”.
15. Ocena zasobów pomocy społecznej na terenie Powiatu Mieleckiego za rok 2022 wraz
z rekomendacjami.
16. Podjęcie uchwały w sprawie przyjęcia Strategii Rozwoju Ponadlokalnego „Dorzecze Wisłoki”
na lata 2022-2030.
17. Podjęcie uchwały w sprawie powierzenia Gminie Miejskiej Mielec zadań w zakresie
prowadzenia powiatowej biblioteki publicznej.
18. Podjęcie uchwały w sprawie zmiany Uchwały Nr XLVIII/429/2022 Rady Powiatu
Mieleckiego w sprawie zatwierdzenia planu kontroli Komisji Rewizyjnej Rady Powiatu
Mieleckiego na 2023 rok.
19. Sprawozdanie Komisji Rewizyjnej z realizacji rocznego planu kontroli za I półrocze 2023 r.
20. Interpelacje, wnioski, zapytania i oświadczenia Radnych.
Przewodniczący
Rady Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki
_____________________________________
OBRADY RADY POWIATU SĄ JAWNE
OBRADY SESJI SĄ TRANMITOWANE I DOSTĘPNE NA STRONIE BIP ORAZ STAROSTWA POWIATOWEGO
W MIELCU: http://bip.powiat-mielecki.pl/rada-powiatu/transmisja-na-zywo-z-sesji oraz https://powiatmielecki.pl/biuro-rady-i-zarzadu-powiatu/transmisja-na-zywo-z-sesji
* Zgodnie z art. 15 ust. 1a ustawy o samorządzie powiatowym obrady Rady Powiatu Mieleckiego są transmitowane i utrwalane za pomocą
urządzeń rejestrujących obraz i dźwięk. Podczas sesji odbywa się także fotografowanie, filmowanie, i rejestracja audio osób biorących w niej
udział. Biorąc udział w sesji Rady Powiatu uczestnicy wyrażają zgodę na przetwarzanie swojego wizerunku i rozpowszechnianie na stronie:
Powiatu Mieleckiego oraz w Biuletynie Informacji Publicznej
mp
LV Sesja Rady Powiatu Mieleckiego
Rozpoczęcie sesji - 12:00
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: