Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Komunikat w sprawie bezpośredniej obsługi interesantów

22.05.2020 Kategoria: Informacje


Aktualizacja 23.10.2020
KOMUNIKAT
STAROSTY MIELECKIEGO
z dnia 20 maja 2020 r.
w sprawie bezpośredniej obsługi interesantów

Na podstawie § 12 rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 878) z dniem 25 maja 2020 roku do odwołania w Starostwie Powiatowym w Mielcu bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie w trybie szczególnym, w systemie ograniczonej dostępności:

1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, obsługa stron będzie się odbywać w następujący sposób:

  • w godzinach urzędowania,
  • sprawy pilne, wymagające obecności w Urzędzie będzie można załatwić przy zachowaniu odpowiednich odległości i minimalnym kontakcie z innymi interesantami,
  • wszyscy interesanci zobowiązani są poruszać się w urzędzie w maseczkach ochronnych lub innym nakryciu ust i nosa oraz zachować bezpieczną odległość od innych osób. Dodatkowo w urzędzie obowiązuje dezynfekcja rąk. Prosimy o przestrzeganie powyższych zasad, mają one na celu nasze wspólne bezpieczeństwo,
  • interesanci będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, zgodnie z kolejnością przed wejściem. Zasadą będzie obsługa jednego interesanta na każdym ze stanowisk obsługi. Zasada ta nie będzie obowiązywać osób, które ze względu na stan zdrowia nie są w stanie załatwić swoich spraw samodzielnie.

Warunkiem wejścia do urzędu będzie otrzymanie od pracownika ochrony plakietki odpowiadającej danemu stanowisku obsługi, którą po załatwieniu sprawy należy zwrócić.

- wnioski i podania, jeżeli nie jest wymagane potwierdzenie złożenia dokumentu - Portiernia główne wejście do budynku,
- wnioski i podania wymagające potwierdzenia w Kancelarii pok. nr 8 (parter),

Sprawy z zakresu:

  • Wydziału Geodezji, Kartografii i Katastru - pok. nr 2 (parter);
  • Rzecznika Konsumentów - pok. nr 3 (parter);
  • Wydziału Architektury i Budownictwa - pok. nr 5 (pater);
  • obsługa geodetów – obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych - pok. 111 (I piętro);
  • Wydziału Ochrony Środowiska - pok. nr 215 (II piętro);
  • Wydziału Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami - pok. Nr 317 (III piętro).

Mając na uwadze obowiązek zachowania większego reżimu sanitarnego w związku z zagrożeniem zachorowania na koronawirus, a także zachowanie ciągłości pracy Urzędu Starostwa Powiatowego w Mielcu, serdecznie prosimy o rozważenie czy konieczne jest osobiste stawienie się w urzędzie, celem załatwienia spraw.

Zalecamy w pierwszej kolejności kontakt telefoniczny, listowny, e- mailowy starostwo@powiat-mielecki.pl oraz poprzez ePUAP (adres skrzynki: 4rb2gaa99s). Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce KONTAKT.

Wszystkie druki dostępne są do pobrania na stronie internetowej powiatu pod adresem: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce STAROSTWO wybierając odpowiedni WYDZIAŁ lub BIURO. (menu danego wydziału lub biura pojawi się w żółtej ramce po prawej stronie)

Praktyka z ostatnich tygodni pokazuje, iż zdecydowana większość spraw może zostać załatwiona w taki właśnie sposób.

2. Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Mielcu, mający siedzibę w budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6 przywraca od 25.05.2020r. bezpośrednią obsługę klienta we wszystkich sprawach z zakresu swojej działalności i zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. Obsługa klientów będzie odbywać się w pokoju 222. Zostaje podtrzymany wymóg wcześniejszego uzgodnienia terminu załatwienia sprawy w urzędzie za pośrednictwem telefonu lub e-maila 17 788-62-00 lub 17 780-05-63 biuro@pinb.mielec.pl. Zachęcamy Klientów PINB Mielec do załatwiania swoich spraw bez konieczności osobistej wizyty w urzędzie korzystając z możliwości innych kanałów komunikacji takich jak: telefon, e-mail, epuap, poczta tradycyjna.

3. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ulicy Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, Wydział Komunikacji obsługa stron będzie się odbywać w następujący sposób:

I. Poprzez system rezerwacji internetowej:
http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/

II. Poprzez system rezerwacji telefonicznej:

  • Rejestracja pojazdów, telefon nr: 17 78 00 424
  • Wyrejestrowanie pojazdów i zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu, telefon nr: 17 78 00 426
  • Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych, wymiana dowodu rejestracyjnego, gaz, hak, dopisanie współwłaściciela, telefon nr: 17 78 00 447
  • Sprawy dotyczące praw jazdy, telefon nr: 17 78 00 429; 17 78 00 430

III. Bezpośrednio w Wydziale Komunikacji na stanowisku obsługi Klienta.

W celu ograniczenia liczby osób oczekujących na załatwienie sprawy w Wydziale Komunikacji prosimy o zgłaszanie się do wydziału na 5–10 minut przed umówioną godziną oraz oczekiwanie na wywołanie.

Interesanci Wydziału Komunikacji proszeni są, po wywołaniu, o wejście do poczekalni Wydziału oraz oczekiwanie na podejście do stanowiska obsługi Klienta wskazanego przez pracownika.

W poczekalni Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu może przebywać maksymalnie 9 osób oczekujących na załatwienie sprawy.

Czynności związane ze zgłaszaniem zbycia pojazdu oraz nabycia pojazdu bez dokonywania jego rejestracji można dokonywać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, listownie tradycyjną pocztą lub złożenie dokumentów w Biurze podawczym.

Osoby zgłaszające się do Wydziału Komunikacji powinny być wyposażone w maseczki ochronne zasłaniające usta i nos.

Ponadto zaleca się, aby przy wejściu do Wydziału zdezynfekować dłonie za pomocą płynu dezynfekującego z dozownika umieszczonego w korytarzu.

Przyjmowana jest płatność za realizację usługi w Wydziale Komunikacji gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową w wpłatomatach znajdujących się na korytarzu lub za pomocą terminalu na stanowisku obsługi Klienta.

Zachęcamy wszystkich do rezerwacji telefonicznej

4. Nieodpłatna Pomoc Prawna

Szczegóły komunikatu w linku:
https://powiat-mielecki.pl/aktualnosci/wazny-komunikat-ws-nieodplatnej-pomocy-prawnej-1106.html

Kazimierz Gacek Starosta Powiatu Mieleckiego

Kazimierz Gacek

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024

LICZBA LUDNOŚCI

132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku