Starostwo Powiatowe w Mielcu

Starostwo Powiatowe w Mielcu
02.11.2023 Kategoria: Informacje
Zachęcamy wystawców do przygotowywania własnych stoisk wystawienniczych podczas Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu w dniu 10 grudnia br. Miejsca w drewnianych domkach wyczerpały się.
Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 40 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Organizacja stoiska, jak i jego wyposażenie w całości leży wówczas w gestii wystawcy.
1. Warunkiem udostępnienia powierzchni handlowo-wystawienniczej jest dostarczenie Karty Zgłoszenia (online lub stacjonarnie). Karta zgłoszenia jest udostępniona na stronie https://forms.gle/nT2nshUh33ywUn9K9
2. Przesłanie dowodu wpłaty w terminie do 3 dni od momentu dostarczenia Karty Zgłoszenia.
3. Dokumenty należy dostarczyć do biura Organizatora:
• osobiście - Biuro Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 (III piętro) w poniedziałek w godz. 7:30 - 16:30, wtorek - czwartek w godz. 7:30 - 15:30 i w piątek w godz. 7:30 - 14:30., nr tel.: (017) 78 00 493 / (017) 78 00 484 lub
• drogą e-mailową na adres: promocja@powiat-mielecki.pl
Opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2023, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”. Potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu wraz z Kartą Zgłoszenia lub przesłać drogą e-mailową na adres: promocja@powiat-mielecki.pl Brak wniesienia opłaty wystawowej będzie skutkować niewpuszczeniem Wystawcy na plac wystawowy.
Wystawcy mogą zgłaszać swój udział w okresie od 17 października do 1 grudnia. W przypadku wyczerpania się powierzchni wystawienniczej Organizator zastrzega sobie jednak prawo do skrócenia okresu naboru.
Więcej informacji: https://powiat-mielecki.pl/aktualnosci/zapraszamy-wystawcow-na-powiatowy-jarmark-swiateczny-2023-2853.html
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
ms
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: