Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Bezpieczniej na drodze w Podolu

04.02.2022

W nawiązaniu do umowy dotacji nr PUW/ŚR/6356/2/4/2021 z dnia 2 lipca 2021r. Powiat Mielecki zrealizował zadania pn.: Wykonanie projektu budowlanego w ramach zadania pn. „Stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-11-075-081091 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej Nr 1 184R Przecław – Podole w m. Podole, gm. Przecław, pow. mielecki, wojew. podkarpackie”.

  • Termin rozpoczęcia robót: 08.06.2021 r.
  • Termin zakończenia robót: 04.12.2021 r.

Określenie przedmiotu zamierzenia budowlanego

Przedmiotem inwestycji i niniejszego opracowania stabilizacja osuwiska nr ewid. 18-11-075-081091 w celu zabezpieczenia drogi powiatowej Nr 1184R Przecław – Podole w m. Podole, gm. Przecław, pow. mielecki, wojew. podkarpackie. Przedmiotowe osuwisko powstało na naturalnym stoku, na którym zlokalizowany jest korpus drogi powiatowej. Przedmiotowa inwestycja oprócz typowych robót związanych z zabezpieczeniem osuwiska wymaga również przeprowadzenia przebudowy drogi (przewidziano również budowę chodnika) i systemu jej odwodnienia, w tym budowy odcinka kanalizacji deszczowej służącej odprowadzeniu wód opadowo-roztopowych i zbiornika wodnego celem wprowadzenia ich do gruntu. Zakres prowadzonych robót będzie wymagał również czasowego demontażu słupa i przewodów oświetlenia ulicznego.

Projektowane zagospodarowanie terenu:

Projektuje się zabezpieczenie osuwiska zagrażającego drodze powiatowej poprzez wykonanie po lewej (wschodniej) stronie drogi w km od 0+850 do km 0+930 konstrukcji oporowej wraz z przebudową wspomnianej drogi w km od 0+850 do km 0+950 (w km 0+930 – 0+950 planuje się jedynie wykonanie chodnika przy jezdni). Obok jezdni drogowej zaplanowano wykonanie obiektów odwodnienia drogi i kanału technologicznego. Do odprowadzenia wód opadowych z terenu drogi powiatowej i osuwiska służyć będą kanalizacja deszczowa kierująca przedmiotowe wody zgodnie z pochyleniem stoku (w kierunku wschodnim, wzdłuż granicy działki nr 717) do zaplanowanego u podnóża wzniesienia zbiornika wodnego.
Odbudowa jezdni drogowej wiązać się będzie z wymianą całej konstrukcji jezdni i korpusu drogowego do głębokości powierzchni poślizgu z ułożeniem na dnie geosyntetyku separacyjno-drenażowego.
W łuku planuje się zwiększenie szerokości jezdni do 5,9 m. Zmiana szerokości jezdni z betonu asfaltowego, z i do obecnej szerokości będzie się odbywać na odcinkach przejściowych długości 15 m na początku i 16 m na końcu łuku. Pobocze z kruszywa po lewej stronie drogi będzie mieć szerokość 1,0 m, natomiast chodnik z betonowej kostki brukowej zaplanowany po prawej stronie drogi będzie posiadał podstawową szerokość użytkową 2,0 m (2,23 m z krawężnikiem i obrzeżem), zmniejszoną na końcowym odcinku z uwagi na ukształtowanie terenu do 1,5 m (jak istniejącego chodnika, do którego projektowany odcinek będzie nawiązany).
Korpus drogowy po lewej stronie drogi w km 0+850 – 0+930 zostanie zabezpieczony monolityczną konstrukcją oporową w formie żelbetowego oczepu posadowionego na palach fundamentowych i dodatkowo utrzymywanego w poziomie za pomocą kotew gruntowych. Z uwagi na znaczne różnice poziomu terenu po lewej stronie drogi w km 0+845 – 0+935 należy zamontować drogowe bariery ochronne typu SP-06/2 (H1 W5 A).

Zestawienie:

Z uwagi na zlokalizowanie inwestycji na częściach wielu działek ewidencyjnych, użytkowanych w różny sposób, odniesienie się do ich powierzchni całkowitej lub ich dotychczasowego zagospodarowania jest niemiarodajne dla przedmiotowej inwestycji. W granicach terenu inwestycji oznaczonych na rysunku Projektu zagospodarowania terenu zawarto obszar o pow. 15 231 m2.

a) Powierzchni zabudowy projektowanych i istniejących obiektów budowlanych:
- projektowanych obiektów budowlanych:
• powierzchnia ścieków z prefabrykatów betonowych – 143 m2,
• powierzchnia monolitycznych konstrukcji betonowych – 76 m2,
- istniejących obiektów budowlanych:
• budynki – 233 m2.

b) Powierzchni dróg, parkingów, placów i chodników:
- projektowanych obiektów:
• powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego – 462 m2,
• powierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej – 215 m2,
- łączna istniejących i projektowanych obiektów (po zakończeniu robót):
• powierzchnia jezdni z betonu asfaltowego – 1001 m2,
• powierzchnia chodnika z betonowej kostki brukowej – 270 m2,

c) Powierzchni biologicznie czynnej:
Powierzchnia biologicznie czynna – 13 508 m2,

d) Powierzchni innych części terenu, niezbędnych do sprawdzenia zgodności z ustaleniami miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, a w przypadku jego braku z decyzją o warunkach zabudowy i zagospodarowania terenu albo uchwały o ustaleniu lokalizacji inwestycji mieszkaniowej lub inwestycji towarzyszących:

- powierzchnia reprofilowanej skarpy drogowej od strony konstrukcji oporowej – 485 m2,
- powierzchnia zbiornika wodnego – 435 m2, w tym:
• powierzchnia dna zbiornika – 100 m2,
• powierzchnia skarp umocnionych płytami ażurowymi – 115 m2.

Pliki do pobrania

Stanisław Lonczak Starosta Powiatu Mieleckiego

Stanisław Lonczak

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023

LICZBA LUDNOŚCI

135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano