Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
28.10.2022 Kategoria: Informacje
Już 11 grudnia w Mielcu odbędzie się tradycyjny Powiatowy Jarmark Świąteczny. Ruszył nabór dla wystawców, który swoją obecnością chcieliby uświetnić to wydarzenie.
Bożonarodzeniowy jarmark jest imprezą, która przez lata zdążyła na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Tylko w ubiegłym roku wydarzenie zgromadziło ponad 100 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających, pozwalając przemienić mielecką starówkę w pełne uroku, klimatyczne świąteczne miasteczko.
- Również w tym roku mamy zaszczyt oddać do dyspozycji wystawców około 250 m2 w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej – mówi Starosta Powiatu Mieleckiego Stanisław Lonczak.
Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszeniowej i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 2 grudnia 2022 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl.
Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 25 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Organizacja stoiska, jak i jego wyposażenie w całości leży wówczas w gestii wystawcy.
------AKTUALIZACJA Z DNIA: 10.11.2022: Miejsca w drewnianych dokmach wyczerpały się. Obecnie prowadzimy nabór już tylko na własne stoiska wystawiennicze.-----
Dysponujemy także 26 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 150 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.
------AKTUALIZACJA Z DNIA: 10.11.2022: Miejsca w drewnianych dokmach wyczerpały się. Obecnie prowadzimy nabór już tylko na własne stoiska wystawiennicze.-----
Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 2 grudnia 2022 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2022, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.
Wystawcy mogą zgłaszać swój udział w okresie od 28 października do 2 grudnia. W przypadku wyczerpania się powierzchni wystawienniczej Organizator zastrzega sobie jednak prawo do skrócenia okresu naboru.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.
Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
ms
AKTUALIZACJA Z DNIA 28.11.2022:
NABÓR DLA WYSTAWCÓW ZOSTAJE ZAMNIĘTY ZE WZGLĘDU NA WYCZERPANIE POWIERZCHNI WYSTAWIENNICZEJ.
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku