Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Zapraszamy wystawców na Powiatowy Jarmark Świąteczny 2022!

28.10.2022 Kategoria: Informacje


Już 11 grudnia w Mielcu odbędzie się tradycyjny Powiatowy Jarmark Świąteczny. Ruszył nabór dla wystawców, który swoją obecnością chcieliby uświetnić to wydarzenie.

Bożonarodzeniowy jarmark jest imprezą, która przez lata zdążyła na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Tylko w ubiegłym roku wydarzenie zgromadziło ponad 100 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających, pozwalając przemienić mielecką starówkę w pełne uroku, klimatyczne świąteczne miasteczko.

- Również w tym roku mamy zaszczyt oddać do dyspozycji wystawców około 250 m2 w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej – mówi Starosta Powiatu Mieleckiego Stanisław Lonczak.

Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszeniowej i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 2 grudnia 2022 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl.

Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 25 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Organizacja stoiska, jak i jego wyposażenie w całości leży wówczas w gestii wystawcy.

------AKTUALIZACJA Z DNIA: 10.11.2022: Miejsca w drewnianych dokmach wyczerpały się. Obecnie prowadzimy nabór już tylko na własne stoiska wystawiennicze.-----

Dysponujemy także 26 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 150 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.

------AKTUALIZACJA Z DNIA: 10.11.2022: Miejsca w drewnianych dokmach wyczerpały się. Obecnie prowadzimy nabór już tylko na własne stoiska wystawiennicze.-----

Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 2 grudnia 2022 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2022, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.

Wystawcy mogą zgłaszać swój udział w okresie od 28 października do 2 grudnia. W przypadku wyczerpania się powierzchni wystawienniczej Organizator zastrzega sobie jednak prawo do skrócenia okresu naboru.

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.

Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

ms

AKTUALIZACJA Z DNIA 28.11.2022: 

NABÓR DLA WYSTAWCÓW ZOSTAJE ZAMNIĘTY ZE WZGLĘDU NA WYCZERPANIE POWIERZCHNI WYSTAWIENNICZEJ. 

Pliki do pobrania

Stanisław Lonczak Starosta Powiatu Mieleckiego

Stanisław Lonczak

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023

LICZBA LUDNOŚCI

135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku 

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:

Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:

1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:

  1. organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa;
  2. inne podmioty, które na podstawie stosownych umów podpisanych z Powiatem Mieleckim przetwarzają dane osobowe dla których Administratorem jest Starostwo Powiatowe w Mielcu.

5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:

  1. dane osobowe nie są już niezbędne do celów, których zostały zebrane,
  2. cofnięto zgodę na przetwarzanie danych osobowych (jeśli zostały dane zostały udostępnione za Pani/Pana zgodą),
  3. wniesiono sprzeciw wobec przetwarzania danych w przypadkach o których mowa w art. 21 RODO)
  4. dane osobowe były przetworzone niezgodnie z prawem.

8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawagdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o  ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016  r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest:

  • obowiązkowe, jeżeli tak zostało to określone w przepisach prawa;
  • dobrowolne, jeżeli odbywa się na podstawie Twojej zgody lub ma na celu zawarcie umowy. Konsekwencją niepodania danych będzie brak możliwość realizacji czynności urzędowych lub nie zawarcie umowy.
Zapisano