150 rowerzystów pojechało w niedzielnym rajdzie rowerowym współorganizowanym przez Starostwo Powiatowe w Mielcu oraz Studio Wizualne Damian Gąsiewski.
Uczestnicy rajdu pokonali trasę o długości 20 kilometrów. Wystartowali wczesnym popołudniem sprzed Galerii Navigator, by następnie odwiedzić kilkanaście punktów kontrolnych. W dowód na to, zatrzymali się na każdym z wyznaczonych przez organizatora przystanków, wykonywali zdjęcia określonych obiektów, a następnie publikowali je na tablicach w mediach społecznościowych.
Meta wyścigu zlokalizowana została w nowo otwartym parku sensorycznym przy ul. Sękowskiego w Mielcu. Rowerzystów, który dotarli tu celem rozliczenia swoich przejażdżek, powitał starosta mielecki Stanisław Lonczak. – Serdecznie gratuluję wszystkim dobrej formy i tego fantastycznego czasu, w jakim pokonaliście wyznaczoną trasę. Cieszę się, że podobnie jak rok temu, bardzo chętnie odpowiedzieliście na zaproszenie do udziału w rajdzie – zwrócił się do 150 uczestników „Rundki Rowerowej”.
Warto w tym miejscu przypomnieć, że to właśnie rok temu, rundka – wtedy jeszcze pod nazwą „Rowerowej Gry Miejskiej” - odbyła się po raz pierwszy. Była imprezą współtowarzyszącą „Powiatowemu Powitaniu Lata” i zgromadziła zacne grono przeszło 200 uczestników. Tym razem jednak, ze względu na obostrzenia związane z pandemią koronawirusa, liczbę uczestników zabawy ograniczono do 150.
Wszyscy uczestnicy rajdu wzięli udział w losowaniu atrakcyjnych nagród. Te główne, w postaci dwóch rowerów miejskich, przekazała organizatorom Galeria Navigator. Do zgarnięcia była jednak jeszcze cała masa innych cennych nagród rzeczowych oraz voucherów. Ufundowali je partnerzy wydarzenia: Husqvarna Group z fabryką w Mielcu, Polskie Zakłady Lotnicze w Mielcu, Producent akumulatorów AUTOPART Mielec, Gardner Aerospace Mielec Sp. z o.o., Producent suplementów diety AvetPharma i GROKAMgbl, Sklep Yoshee, Sklep rowerowy BikeCenter, Calypso Fitness Club, Restauracja Fratelli, Centrum dietetyczne Projekt Zdrowie, Agencja Reklamowa MCDesign, Gugalika.pl, Akademia Komputerowa BIT-PRO, BOSSMEN Fryzjerstwo Piotr Winiarz oraz Ergo Hestia Jerzy Wąs.
Patronat medialny objęły portale: www.promocja.mielec.pl, www.hej.mielec.pl, www.wcj24.pl, www.korso.pl, Aria Park Mielec, Radio Leliwa, Tygodnik Regionalny Korso oraz Wieści Regionalne.
ms