Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Wraca świąteczny jarmark. ZAPRASZAMY WYSTAWCÓW!

15.10.2021 Kategoria: Informacje


___________________________

AKTUALIZACJA 28.10.2021 

BRAK MIEJSC W DOMKACH. ZAPRASZAMY DO REZERWACJI WŁASNYCH STOISK WYSTAWIENNICZYCH 

___________________________

Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 powracamy z kolejną edycją Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu! Zapraszamy na mielecki Rynek w niedzielę, 12 grudnia.

Bożonarodzeniowy jarmark jest imprezą, która przez lata zdążyła na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Przed dwoma laty zgromadziła blisko 100 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających. Była to rekordowa edycja tego wydarzenia w jego przeszło dziesięcioletniej historii.

- Bardzo cieszymy się na myśl o tym, że po rocznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, po czasie, w którym organizacja imprez była utrudniona lub wręcz niemożliwa, jarmark powróci na mielecki Rynek. Mamy nadzieję, że będą z nami zarówno mieszkańcy, którzy co roku chętnie odwiedzali tę imprezę, jak również wystawcy. To dzięki nim, dzięki ich regionalnym produktom, dzięki prezentowanemu rękodziełu nasz jarmark przez lata stał się tak popularną i wyjątkową imprezą – podkreśla starosta mielecki Stanisław Lonczak.

W tym roku już po raz kolejny do dyspozycji wystawców oddamy około 250 m2 powierzchni wystawienniczej w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej.

Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze za opłatą 22 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2.

Dysponujemy także 32 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 130 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.

Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszenia i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 3 grudnia 2021 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl.

Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 3 grudnia 2021 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2021, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.

Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.

Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

ms

Galeria zdjęć

Pliki do pobrania

Kazimierz Gacek Starosta Powiatu Mieleckiego

Kazimierz Gacek

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024

LICZBA LUDNOŚCI

132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku