Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
15.10.2021 Kategoria: Informacje
___________________________
AKTUALIZACJA 28.10.2021
BRAK MIEJSC W DOMKACH. ZAPRASZAMY DO REZERWACJI WŁASNYCH STOISK WYSTAWIENNICZYCH
___________________________
Po rocznej przerwie spowodowanej pandemią COVID-19 powracamy z kolejną edycją Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu! Zapraszamy na mielecki Rynek w niedzielę, 12 grudnia.
Bożonarodzeniowy jarmark jest imprezą, która przez lata zdążyła na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Przed dwoma laty zgromadziła blisko 100 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających. Była to rekordowa edycja tego wydarzenia w jego przeszło dziesięcioletniej historii.
- Bardzo cieszymy się na myśl o tym, że po rocznej przerwie spowodowanej pandemią koronawirusa, po czasie, w którym organizacja imprez była utrudniona lub wręcz niemożliwa, jarmark powróci na mielecki Rynek. Mamy nadzieję, że będą z nami zarówno mieszkańcy, którzy co roku chętnie odwiedzali tę imprezę, jak również wystawcy. To dzięki nim, dzięki ich regionalnym produktom, dzięki prezentowanemu rękodziełu nasz jarmark przez lata stał się tak popularną i wyjątkową imprezą – podkreśla starosta mielecki Stanisław Lonczak.
W tym roku już po raz kolejny do dyspozycji wystawców oddamy około 250 m2 powierzchni wystawienniczej w sercu mieleckiego Rynku. Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej.
Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze za opłatą 22 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2.
Dysponujemy także 32 miejscami o powierzchni wystawienniczej 3m2, ulokowanymi w drewnianych domkach. Koszt wynajmu 1/2 domku to 130 złotych. Ze względu na ograniczoną ilość miejsc, o przyznaniu „połówek” domków zadecyduje kolejność zgłoszeń.
Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszenia i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 3 grudnia 2021 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl.
Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 3 grudnia 2021 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2021, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.
Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
ms
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: