Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
26.06.2018 Kategoria: Samorząd
We wtorek, 26 czerwca, uroczyście otwarto nową salę obrad Rady Powiatu Mieleckiego. Tego samego dnia oddano do użytku dodatkowe wejście do windy oraz pochylnię dla niepełnosprawnych.
- Cieszę się, że mieleckie starostwo po raz kolejny otworzyło się na niepełnosprawnych. Po wybudowaniu windy, powstało tu kolejne udogodnienie w postaci dodatkowego wejścia do windy oraz pochylni. Cenię sobie współpracę z samorządem Powiatu Mieleckiego – mówił obecny na otwarciu Maciej Szymański, dyrektor podkarpackiego oddziału Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych. To właśnie ta instytucja dofinansowała inwestycję kwotą 29,5 tys. złotych. Całkowita wartość zadania wyniosła 115 tys. złotych.
- Pragniemy dziś podziękować Państwu za kolejne wsparcie finansowe. To dzięki tej pomocy nasz urząd może coraz lepiej służyć osobom starszym, schorowanym i niepełnosprawnym – mówił Starosta Powiatu Mieleckiego Zbigniew Tymuła. Gospodarz powiatu wręczył dyrektorowi PEFRON symboliczny herb Powiatu Mieleckiego. Wszystko odbyło się w scenerii nowej sali obrad Rady Powiatu Mieleckiego, której otwarcie było kolejnym punktem dzisiejszego spotkania.
Radnych i gości przybyłych na otwarcie sali przywitał Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego Henryk Niedbała, poświęcenia dokonał natomiast ks. Bogusław Połeć, Proboszcz Parafii Matki Bożej Nieustającej Pomocy w Mielcu. – Życzę, by było to miejsce rozmów i dyskusji ukierunkowanych na dobro lokalnej społeczności, miejsce, w którym będą rozwiązywać się problemy – mówił ksiądz. Tuż po uroczystym otwarciu, na sali obrad rozpoczęła się XLIII sesja Rady Powiatu Mieleckiego.
Remont sali obrad został wykonany w ramach szerszego, wartego łącznie 455 200,00 zł zadania. Objęło ono również remont części pomieszczeń pierwszego piętra budynku starostwa oraz budowę wspominanego już dodatkowego wejścia do windy i pochylni dla niepełnosprawnych.
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: