Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Ostatnie dni naboru wystawców na świąteczny jarmark

27.11.2023 Kategoria: Informacje


Już 10 grudnia w Mielcu odbędzie się tradycyjny Powiatowy Jarmark Świąteczny. Zgłoszenia wystawców przyjmujemy już tylko przez kilka dni – do 1 grudnia br.

Bożonarodzeniowy jarmark jest imprezą, która przez lata zdążyła na stałe wpisać się w kalendarz wydarzeń kulturalnych w Mielcu. Tylko w ubiegłym roku wydarzenie zgromadziło 116 wystawców z całego kraju i tysiące odwiedzających, pozwalając przemienić mielecką starówkę w pełne uroku, klimatyczne świąteczne miasteczko.

- Do przygotowania swoich stoisk wystawienniczych zachęcamy w szczególności artystów, rękodzielników, rzemieślników, wytwórców produktów lokalnych, stowarzyszenia, ośrodki kultury oraz firmy i instytucje chcące zaprezentować towary i produkty o tematyce bożonarodzeniowej – mówi Starosta Powiatu Mieleckiego Stanisław Lonczak.

Warunkiem udostępnienia powierzchni handlowo-wystawienniczej jest:
1. uzupełnienie Karty Zgłoszenia dostępnej na stronie: https://forms.gle/nT2nshUh33ywUn9K9
2. Przesłanie dowodu wpłaty w terminie do 3 dni od momentu dostarczenia Karty Zgłoszenia.

Dokumenty należy dostarczyć do biura Organizatora:
• osobiście - Biuro Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu, ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 (III piętro) w poniedziałek w godz. 7:30 - 16:30, wtorek - czwartek w godz. 7:30 - 15:30 i w piątek w godz. 7:30 - 14:30., nr tel.: (017) 78 00 493 / (017) 78 00 484 lub
• drogą e-mailową na adres: promocja@powiat-mielecki.pl

Wystawcy mogą wynająć powierzchnię pod stoiska wystawiennicze za opłatą 40 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2. Organizacja stoiska, jak i jego wyposażenie w całości leży wówczas w gestii wystawcy.

Opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2023, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”. Potwierdzenie wpłaty należy dostarczyć do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu wraz z Kartą Zgłoszenia lub przesłać drogą e-mailową na adres: promocja@powiat-mielecki.pl Brak wniesienia opłaty wystawowej będzie skutkować niewpuszczeniem Wystawcy na plac wystawowy.

Wystawcy mogą zgłaszać swój udział w okresie do 1 grudnia. W przypadku wyczerpania się powierzchni wystawienniczej Organizator zastrzega sobie jednak prawo do skrócenia okresu naboru.

Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).

ms

plakat_ost.png

Pliki do pobrania

Kazimierz Gacek Starosta Powiatu Mieleckiego

Kazimierz Gacek

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024

LICZBA LUDNOŚCI

132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku