Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
22.08.2023 Kategoria: Informacje
Jeszcze do 25 sierpnia wystawcy mogą zgłaszać i opłacać swój udział w Dożynkach Powiatu Mieleckiego. Wydarzenie zaplanowano na sobotę, 2 września.
Tegoroczne dożynki odbędą się na terenach zielonych przy Miejskim Ośrodku Sportu i Rekreacji w Mielcu. W obrębie imprezy tradycyjnie wyznaczymy miejsca, które udostępnione zostaną wystawcom – w szczególności artystom, rękodzielnikom, rzemieślnikom, wytwórcom produktów lokalnych, stowarzyszeniom, ośrodkom kultury oraz firmom i instytucjom związanym z rolnictwem.
Wystawców zainteresowanych udziałem w Dożynkach Powiatu Mieleckiego prosimy wypełnienie karty zgłoszenia oraz opłacenie stoiska. Cena wynosi 45 zł za 1m2, a minimalna powierzchnia wystawiennicza, jaką należy wynająć to 2 metry kwadratowe.
W tym roku po raz pierwszy udostępniamy wystawcom elektroniczny formularz zgłoszenia – to wygodne rozwiązanie, dzięki któremu zgłosicie swój udział w wydarzeniu bez konieczności wizyty w urzędzie.
Formularz do zgłoszeń dostępny jest pod linkiem: https://tiny.pl/crflc
WYPEŁNIJ FORMULARZ ONLINE KLIKNIJ TUTAJ
W formularzu, oprócz danych osobowych, podać należy także asortyment stoiska, jego wielkość oraz szczegóły dotyczące zapotrzebowania na energię elektryczną.
Płatności za powierzchnię wystawienniczą należy dokonywać przelewem na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, na nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 25 sierpnia 2023 r., w tytule przelewu wpisując: Stoisko wystawiennicze – Dożynki Powiatu Mieleckiego + imię i nazwisko / nazwa firmy. Potwierdzenie zapłaty należy przesłać do Organizatora e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl lub dostarczyć osobiście do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu. pok.: 321 III p., ul. Wyspiańskiego 6, pok. w poniedziałek w godz. 7:30 - 16:30, wtorek - czwartek w godz. 7:30 - 15:30 i w piątek w godz. 7:30 - 14:30.
Ważne! Organizator nie zezwala Wystawcom na sprzedaż artykułów spożywczych oraz napojów i potraw gotowych do spożycia na terenie imprezy. Organizator zastrzega sobie zmianę decyzji w indywidualnych przypadkach.
Zachęcamy do zapoznania się z regulaminem dostępnym do pobrania poniżej.
W razie pytań i wątpliwości prosimy o kontakt:
e-mail: promocja@powiat-mielecki.pl
tel. 17 78 00 493
ms
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: