Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
03.12.2019 Kategoria: Zaproszenie
Przypominamy, że nabór wystawców na tegoroczny Powiatowy Jarmark Świąteczny w Mielcu zakończy się w poniedziałek, 9 grudnia.
Powiatowy Jarmark Świąteczny w Mielcu został zaplanowany na 15 grudnia. Starostwo Powiatowe w Mielcu, będące organizatorem tego wydarzenia, wciąż jeszcze dysponuje miejscem pod własne stoiska wystawiennicze. Powierzchnia wynajmowana jest zainteresowanym wystawcom za opłata 22 zł/m2. Minimalna powierzchnia do wynajęcia to 2 m2.
Warunkiem udziału w jarmarku jest wypełnienie karty zgłoszenia i przekazanie jej wraz z dowodem wpłaty w terminie do 9 grudnia 2019 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl.
Należną opłatę należy wpłacić na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271 w terminie do 9 grudnia 2019 r., w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2019, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.
Jednocześnie przypominamy wystawcom, którzy przesłali karty zgłoszeniowe, a nie dokonali opłaty za stoiska, iż nieuiszczenie należnej kwoty w terminie do 9 grudnia br. skutkować będzie anulowaniem zgłoszenia.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.
Regulamin oraz karta zgłoszeniowa dostępne są do pobrania poniżej.
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
ms
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku