Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Ograniczenia obsługi interesantów

24.01.2022 Kategoria: Informacje


KOMUNIKAT
STAROSTY MIELECKIEGO

z dnia 24 stycznia 2022 roku
w sprawie bezpośredniej obsługi interesantów

W związku z kolejnymi obostrzeniami w zakresie COVID 19, a także koniecznością zachowania ciągłości pracy Urzędu Starostwa Powiatowego w Mielcu zalecam załatwianie spraw w pierwszej kolejności poprzez:

  • kontakt telefoniczny - centrala (017) 78 00 400/500. Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce KONTAKT;
  • poprzez ePUAP (adres skrytki epuap: /4rb2gaa99s/SkrytkaESP);
  • w formie korespondencyjnej- list tradycyjny;
  • e- mail pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl;

Zachęcam od korzystania z dostępnych usług cyfrowych. Interaktywne druki (PDF), edytowalne (DOC) do załatwienia danej usługi, dostępne są na stronie internetowej powiatu pod adresem: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce Wnioski/Formularze.

Osoby, które nie mogą załatwić spraw za pośrednictwem e-PUAP i za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej mogą pozostawić pisma na PORTIERNI.

1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, obsługa stron będzie się odbywać w godzinach urzędowania, w następujący sposób:

  • Sprawy pilne, wymagające obecności w Urzędzie będzie można załatwić przy zachowaniu odpowiednich odległości i minimalnym kontakcie z innymi interesantami, poprzez wcześniejsze telefoniczne lub mailowe zgłoszenie sprawy do załatwienia. Załatwienie sprawy nastąpi w uzgodnionym terminie i w uzgodniony sposób.
  • Interesanci będą wpuszczani do urzędu pojedynczo, zgodnie z kolejnością przed wejściem. Zasadą będzie obsługa jednego interesanta na każdym ze stanowisk obsługi. Zasada ta nie będzie obowiązywać osób, które ze względu na stan zdrowia nie są w stanie załatwić swoich spraw samodzielnie.
  • Wszyscy interesanci zobowiązani są poruszać się w urzędzie w maseczkach ochronnych lub innym nakryciu ust i nosa oraz zachować bezpieczną odległość od innych osób. W urzędzie obowiązuje dezynfekcja rąk. Prosimy o przestrzeganie powyższych zasad, mają one na celu nasze wspólne bezpieczeństwo,

Obsługa interesantów odbywa się tylko na parterze budynku:

  • Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru - pok. nr 2 (parter). Zachęcamy do korzystania usług online: E-USŁUGI - Geoportal Powiatu Mieleckiego udostępnianie danych z powiatowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego https://mielec.geoportal2.pl.
  • Rzecznik Konsumentów - pok. nr 7 (parter).
  • Wydział Architektury i Budownictwa - pok. nr 5 (parter) Zachęcamy do korzystania usług online: E-USŁUGI - GUNB (Główny Urząd Nadzoru Budowlanego), link rządowej aplikacji do składania wniosków w procesie budowlanym: https://e-budownictwo.gunb.gov.pl/ .
  • Wydział Ochrony Środowiska oraz Wydział Funduszy, Inwestycji i Gospodarki Nieruchomościami - pok. nr 3 (parter).
  • Obsługa geodetów – obsługa zgłoszeń prac geodezyjnych - pok. 111 (I piętro).

2. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ulicy Sękowskiego 2b, 39-300 Mielec, Wydział Komunikacji obsługa stron będzie się odbywać w następujący sposób:

I. Poprzez system rezerwacji internetowej: http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/

Czynności związane ze zgłaszaniem zbycia pojazdu oraz nabycia pojazdu bez dokonywania jego rejestracji można dokonywać poprzez elektroniczną skrzynkę podawczą ePUAP, listownie tradycyjną pocztą lub złożenie dokumentów w Biurze podawczym. Zachęcamy do korzystania z usług online.

Przekazywanie wniosków, dokumentów i realizowanie e-usług w Wydziale Komunikacji w Mielcu  - ESP PWPW

Elektroniczna Skrzynka Podawcza PWPW

esp.pwpw.pl

www.obywatel.gov.pl 

"Zgłoś zbycie lub nabycie pojazdu (sprzedaż, kupno)"

Skrzynka Podawcza
(EPUAP)
Pozwala na przekazywanie korespondencji do Starostwa  Powiatowego w Mielcu

korespondencję przekazujemy poprzez formularz "Pismo ogólne do urzędu" lub przez stronę obywatel.gov.pl formularz "Wyślij pismo ogólneAdresat Starostwo Powiatowe w Mielcu lub adres skrytki EPUAP /4rb2gaa99s/SkrytkaESP )

Wnioski i formularze edytowalne

https://powiat-mielecki.pl/wydzial-komunikacji/pobierz-wnioski--karty-uslug-komunikacja


II. Poprzez system rezerwacji telefonicznej:

  • Rejestracja pojazdów, telefon nr: 17 78 00 424,
  • Wyrejestrowanie pojazdów i zgłoszenie nabycia/zbycia pojazdu, telefon nr: 17 78 00 424,
  • Odbiór stałych dowodów rejestracyjnych, wymiana dowodu rejestracyjnego, gaz, hak, dopisanie współwłaściciela, telefon nr: 17 78 00 447,
  • Sprawy dotyczące praw jazdy, telefon nr: 17 78 00 429; 17 78 00 430.

III. Bezpośrednio w Wydziale Komunikacji na stanowisku obsługi Klienta.

W poczekalni Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu może przebywać maksymalnie 7 osób oczekujących na załatwienie sprawy.

Osoby zgłaszające się do Wydziału Komunikacji powinny być wyposażone w maseczki ochronne zasłaniające usta i nos. Ponadto zaleca się, aby przy wejściu do Wydziału zdezynfekować dłonie za pomocą płynu dezynfekującego z dozownika umieszczonego w korytarzu.

Przyjmowana jest płatność za realizację usługi w Wydziale Komunikacji gotówką, kartą płatniczą lub kartą kredytową w wpłatomatach znajdujących się na korytarzu lub za pomocą terminalu na stanowisku obsługi Klienta.

ar

Kazimierz Gacek Starosta Powiatu Mieleckiego

Kazimierz Gacek

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024

LICZBA LUDNOŚCI

132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku