Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
12.02.2018 Kategoria: Informacje
W Komendzie Powiatowej Policji w Mielcu odbyła się roczna narada służbowa podsumowująca pracę mieleckich policjantów w 2017 roku. W spotkaniu udział wzięli I Zastępca Komendanta Wojewódzkiego Policji, zaproszeni goście oraz przedstawiciele wszystkich pionów i komórek organizacyjnych mieleckiej komendy.
W spotkaniu podsumowującym ubiegły rok oprócz kierownictwa mieleckiej komendy udział wzięli I Zastępca Komendanta Wojewódzkiego Policji insp. Zbigniew Sowa, Starosta Powiatu Mieleckiego Zbigniew Tymuła, Zastępca Prezydenta Miasta Jan Myśliwiec, Prokurator Małgorzata Dobosz-Słąba, Prezes Sądu Rejonowego Grzegorz Król, Komendant Państwowej Straży Pożarnej st. bryg. Stanisław Rączka, Komendant Straży Miejskiej oraz policjanci i policjantki.
Naradę rozpoczął I Zastępca Komendanta Powiatowego Policji w Mielcu mł. insp. Andrzej Swół, który przywitał zaproszonych gości i przedstawił jej program. W swoim wystąpieniu komendant omówił wyniki pracy mieleckiej Policji za 2017 rok oraz przedstawił zamierzenia na rok bieżący.
Następnie głos zabierali zaproszeni goście. Zarówno starosta jak i zastępca prezydent podkreślali chęć i gotowość do współpracy. Przedstawiciele Straży Pożarnej oraz prokuratury bardzo pozytywnie ocenili współpracę z mielecką Policją. Docenili dobre wyniki pracy mieleckich funkcjonariuszy i pogratulowali osiągnięć.
Podsumowując odprawę głos zabrał insp. Zbigniew Sowa. Zwrócił uwagę na osiągnięcia mieleckiej jednostki, które przyczyniły się do bardzo wysokiej oceny województwa podkarpackiego na tle naszego kraju. Zaapelował o dalsze zaangażowanie policjantów oraz przypomniał priorytety, którymi należy kierować się w walce z przestępstwami najbardziej uciążliwymi dla społeczności lokalnej. Zwrócił również uwagę na szczególną troskę funkcjonariuszy o bezpieczeństwo w ruchu drogowym.
Komendant mieleckiej jednostki podziękował policjantom za trud wkładany w codzienną służbę. Życząc wszystkim funkcjonariuszom satysfakcji z wykonywanej pracy i dziękując zaproszonym gościom za współpracę zakończył spotkanie.
Tekst: KPP Mielec
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: