Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Obsługa interesantów od godz. 8:00 do zamknięcia urzędu

19.11.2020 Kategoria: Koronawirus


Obsługa interesantów w Starostwie Powiatowym w Mielcu (siedziba przy ul. Wyspiańskiego 6) odbywa się ponownie w godzinach otwarcia urzędu.

Przypominamy, że zgodnie z komunikatem Starosty Powiatu Mieleckiego wydanym w dniu 2 listopada br., od dnia 3 listopada br. obsługa interesantów odbywa się w trybie szczególnym, w systemie ograniczonej dostępności.

Oto najważniejsze zasady obowiązujące w budynku starostwa przy ul. Wyspiańskiego 6:
• sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą pocztową lub przez e-PUAP,
• interesanci, którzy telefonicznie umówią termin wizyty, będą mogli załatwić sprawę w siedzibie Urzędu, w bezpośrednim kontakcie z pracownikiem,
• wnioski i podania nie wymagające potwierdzenia złożenia dokumentu, należy składać w wyznaczonym miejscu obok Portierni (główne wejście do budynku),
• wnioski i podania wymagające potwierdzenia są przyjmowane w Punkcie podawczym na parterze budynku, w godzinach: poniedziałek 8:00 - 16:30, wtorek, środa, czwartek 8:00 - 15:30 oraz w piątek 8:00 - 14:30.

Pełna treść komunikatu oraz wytyczne dotyczące przyjmowania interesantów w Wydziale Komunikacji (ul. Sękowskiego 2B), Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Mielcu oraz Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej w Mielcu dostępne są TUTAJ.

ms

Galeria zdjęć

Kazimierz Gacek Starosta Powiatu Mieleckiego

Kazimierz Gacek

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024

LICZBA LUDNOŚCI

132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku