Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
02.11.2020 Kategoria: Koronawirus
KOMUNIKAT
STAROSTY MIELECKIEGO
z dnia 2 listopada 2020 r.
w sprawie bezpośredniej obsługi interesantów
Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 878) z dniem
3 listopada 2020 roku - do odwołania
w Starostwie Powiatowym w Mielcu bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie w trybie szczególnym, w systemie ograniczonej dostępności:
1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Wyspiańskiego 6. 39-300 Mielec, obsługa stron załatwiających sprawy w Wydziałach Starostwa, odbywać się będzie w następujący sposób:
- sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą pocztową lub przez e-PUAP,
- interesanci, którzy telefonicznie umówią termin wizyty, będą mogli załatwić sprawę w siedzibie Urzędu, w bezpośrednim kontakcie z pracownikiem,
- wnioski i podania nie wymagające potwierdzenia złożenia dokumentu, należy składać w wyznaczonym miejscu obok Portierni (główne wejście do budynku),
- wnioski i podania wymagające potwierdzenia są przyjmowane w Punkcie podawczym na parterze budynku, w godzinach: poniedziałek 8:00 - 16:30, wtorek, środa, czwartek 8:00 - 15:30 oraz w piątek 8:00 - 14:30..
2. Kontakt z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Mielcu mającym siedzibę w Starostwie Powiatowym w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, będzie odbywał się wyłącznie telefonicznie pod nr tel. 17/788 62 00, za pośrednictwem poczty tradycyjnej oraz pod adresem e-mail: biuro@pinb.mielec.pl.
3. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Sękowskiego 2b - Wydział Komunikacji, 39-300 Mielec, obsługa stron odbywać się będzie w następujący sposób:
Obsługa osób w Wydziale Komunikacji odbywa się po wcześniejszym umówieniu spotkania internetowo lub telefonicznie |
||
INTERNET | ||
Kolejka internetowa do Wydziału Komunikacji | http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/ | Całodobowo |
TELEFONICZNIE | ||
Rejestracja Pojazdów | tel. nr 17 78 00 424 |
Pn 7:30 - 16:30 So zamknięte |
Zgłoszenie zbycia, nabycia pojazdu,wyrejestrowanie pojazdu | tel. nr 17 78 00 426 |
Pn 7:30 - 16:30 So zamknięte |
Odbiór dowodów rejestracyjnych, zmiany w dowodach | tel. nr 17 78 00 447 |
Pn 7:30 - 16:30 So zamknięte |
Prawa Jazdy | tel. nr 17 78 00 429 |
Pn 7:30 - 16:30 So zamknięte |
Adres skrytki Epuap | /4rb2gaa99s/SkrytkaESP |
|
INFORMACJE DODATKOWE | ||
W poczekalni Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu może przebywać ilość osób wynikająca z aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Osoby przebywające w pomieszczeniach Wydziału Komunikacji powinny stosować sie do obecnie obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych.
|
4. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej mającej siedzibę w budynku przy ul. Sękowskiego 2b wszystkie sprawy należy ustalać telefonicznie. Kontakt: 17/788 49 78 lub 606 503 243. Nie przyjmujemy klientów nie umówionych telefonicznie! Wszelkie dokumenty należy dostarczać pocztą tradycyjną, mailową lub bezpośrednio do skrzynki podawczej zlokalizowanej wewnątrz budynku Poradni - bezpośrednio przy drzwiach wejściowych.
UWAGA:
1) Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce KONTAKT.
2) Adres e- mailowy: starostwo@powiat-mielecki.pl
3) Adres skrzynki ePUAP : 4rb2gaa99s
4) Wszystkie druki dostępne są do pobrania na stronie internetowej powiatu pod adresem: https://powiat- mielecki.pl/ w zakładce STAROSTWO, wybierając odpowiedni WYDZIAŁ lub BIURO, (menu danego wydziału lub biura pojawi się w żółtej ramce po prawej stronie).
Mając na uwadze obowiązek zachowania zwiększonego reżimu sanitarnego w związku z zagrożeniem zachorowania na Covid, prosimy o dostosowanie się do ustaleń organizacyjnych zawartych w Komunikacie, a osoby przybywające w urzędzie o zasłanianie nosa i ust, dezynfekowanie rąk oraz o zachowanie dystansu.
5. Nieodpłatna Pomoc Prawna
Szczegóły komunikatu w linku: https://powiat-mielecki.pl/aktualnosci/wazny-komunikat-ws-nieodplatnej-pomocy-prawnej-l 106.html
ms
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: