Starostwo Powiatowe  herb_40px_wersja2.png  w Mielcu

A A A

logo_300px.svg

Komunikat w sprawie obsługi interesantów

02.11.2020 Kategoria: Koronawirus


KOMUNIKAT
STAROSTY MIELECKIEGO
z dnia 2 listopada 2020 r.
w sprawie bezpośredniej obsługi interesantów

Na podstawie rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19 kwietnia 2020 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz. U. z 2020 r. poz. 878) z dniem

3 listopada 2020 roku - do odwołania

w Starostwie Powiatowym w Mielcu bezpośrednia obsługa interesantów odbywać się będzie w trybie szczególnym, w systemie ograniczonej dostępności:

1. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Wyspiańskiego 6. 39-300 Mielec, obsługa stron załatwiających sprawy w Wydziałach Starostwa, odbywać się będzie w następujący sposób:

- sprawy załatwiane są telefonicznie lub drogą pocztową lub przez e-PUAP,
- interesanci, którzy telefonicznie umówią termin wizyty, będą mogli załatwić sprawę w siedzibie Urzędu, w bezpośrednim kontakcie z pracownikiem,
- wnioski i podania nie wymagające potwierdzenia złożenia dokumentu, należy składać w wyznaczonym miejscu obok Portierni (główne wejście do budynku),
- wnioski i podania wymagające potwierdzenia są przyjmowane w Punkcie podawczym na parterze budynku, w godzinach: poniedziałek 8:00 - 16:30, wtorek, środa, czwartek 8:00 - 15:30 oraz w piątek 8:00 - 14:30..

2. Kontakt z Powiatowym Inspektorem Nadzoru Budowlanego w Mielcu mającym siedzibę w Starostwie Powiatowym w Mielcu przy ul. Wyspiańskiego 6, będzie odbywał się wyłącznie telefonicznie pod nr tel. 17/788 62 00, za pośrednictwem poczty tradycyjnej oraz pod adresem e-mail: biuro@pinb.mielec.pl.

3. W budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul Sękowskiego 2b - Wydział Komunikacji, 39-300 Mielec, obsługa stron odbywać się będzie w następujący sposób:

Obsługa osób w Wydziale Komunikacji odbywa się po wcześniejszym umówieniu spotkania internetowo lub telefonicznie

INTERNET
Kolejka internetowa do Wydziału Komunikacji http://www.kolejka.powiat-mielecki.pl/ Całodobowo
TELEFONICZNIE
Rejestracja Pojazdów tel. nr 17 78 00 424

Pn 7:30 - 16:30
Wt 7:30 - 15:30
Śr 7:30 - 15:30
Cz 7:30 - 15:30
Pt 7:30 - 14:30 

So zamknięte
Nd zamknięte

Zgłoszenie zbycia, nabycia pojazdu,wyrejestrowanie pojazdu tel. nr 17 78 00 426

Pn 7:30 - 16:30
Wt 7:30 - 15:30
Śr 7:30 - 15:30
Cz 7:30 - 15:30
Pt 7:30 - 14:30 

So zamknięte
Nd zamknięte

Odbiór dowodów rejestracyjnych, zmiany w dowodach tel. nr 17 78 00 447

Pn 7:30 - 16:30
Wt 7:30 - 15:30
Śr 7:30 - 15:30
Cz 7:30 - 15:30
Pt 7:30 - 14:30 

So zamknięte
Nd zamknięte

Prawa Jazdy tel. nr 17 78 00 429

Pn 7:30 - 16:30
Wt 7:30 - 15:30
Śr 7:30 - 15:30
Cz 7:30 - 15:30
Pt 7:30 - 14:30 

So zamknięte
Nd zamknięte

Adres skrytki Epuap /4rb2gaa99s/SkrytkaESP

INFORMACJE DODATKOWE
  • prosimy o zgłaszanie się do wydziału przed umówioną godziną
  • osoby proszone będą o wejście do stanowiska obsługi wskazane przez  pracownika


Czynności związane ze zgłaszaniem zbycia pojazdu oraz nabycia pojazdu bez dokonywania jego rejestracji można dokonywać poprzez

W poczekalni Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Mielcu może przebywać ilość osób wynikająca z aktualnie obowiązujących przepisów prawa. Osoby przebywające w pomieszczeniach Wydziału Komunikacji powinny stosować sie do obecnie obowiązujących przepisów sanitarno-epidemiologicznych.


Płatności za usługi w Wydziale Komunikacji można realizować kartą płatniczą na stanowisku obsługi, gotówką lub kartą płatniczą we wpłatomatach znajdujących się na poczekalni.

4. W Poradni Psychologiczno-Pedagogicznej mającej siedzibę w budynku przy ul. Sękowskiego 2b wszystkie sprawy należy ustalać telefonicznie. Kontakt: 17/788 49 78 lub 606 503 243. Nie przyjmujemy klientów nie umówionych telefonicznie! Wszelkie dokumenty należy dostarczać pocztą tradycyjną, mailową lub bezpośrednio do skrzynki podawczej zlokalizowanej wewnątrz budynku Poradni - bezpośrednio przy drzwiach wejściowych.

UWAGA:

1) Numery telefonów do wszystkich komórek organizacyjnych Starostwa znajdują się na stronie: https://powiat-mielecki.pl/ w zakładce KONTAKT.

2) Adres e- mailowy: starostwo@powiat-mielecki.pl

3) Adres skrzynki ePUAP : 4rb2gaa99s

4) Wszystkie druki dostępne są do pobrania na stronie internetowej powiatu pod adresem: https://powiat- mielecki.pl/ w zakładce STAROSTWO, wybierając odpowiedni WYDZIAŁ lub BIURO, (menu danego wydziału lub biura pojawi się w żółtej ramce po prawej stronie).

Mając na uwadze obowiązek zachowania zwiększonego reżimu sanitarnego w związku z zagrożeniem zachorowania na Covid, prosimy o dostosowanie się do ustaleń organizacyjnych zawartych w Komunikacie, a osoby przybywające w urzędzie o zasłanianie nosa i ust, dezynfekowanie rąk oraz o zachowanie dystansu.

5. Nieodpłatna Pomoc Prawna

Szczegóły komunikatu w linku: https://powiat-mielecki.pl/aktualnosci/wazny-komunikat-ws-nieodplatnej-pomocy-prawnej-l 106.html

ms

Galeria zdjęć

Kazimierz Gacek Starosta Powiatu Mieleckiego

Kazimierz Gacek

Starosta Powiatu Mieleckiego
Marek Paprocki Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego

Marek Paprocki

Przewodniczący Rady Powiatu Mieleckiego
Andrzej Bryła Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

Andrzej Bryła

Wicestarosta Powiatu Mieleckiego

DOKUMENTY

13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024

LICZBA LUDNOŚCI

132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego

PIENIĄDZE

240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku