Komisja powołana przez starostę mieleckiego Stanisława Lonczaka obradowała nad wyborem logo oraz projektu produktu turystycznego dla samorządu Powiatu Mieleckiego.
Konkurs skierowany przede wszystkim do grafików komputerowych, projektantów, asystów plastyków oraz osób i firm zajmujących się projektowaniem reklamowym potrwał od połowy lipca do 18 września br. Jego celem było zaprojektowanie logo powiatu obejmującego rysunek (symbol inny niż herb powiatu), tożsamego z obowiązującym hasłem promocyjnym Powiatu Mieleckiego tj. „Dzień dobry” oraz przygotowanie propozycji produktu turystycznego.
W ramach konkursu do organizatora wpłynęło łącznie 14 prac.
W piątek, 2 października, przy zachowaniu zasad reżimu sanitarnego, odbyło się posiedzenie komisji powołanej przez Starostę Powiatu Mieleckiego Stanisława Lonczaka. W jej skład weszli radni Rady Powiatu Mieleckiego: Jacek Tejchma (przewodniczący komisji) i Maria Orłowska, pracownicy Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu, przedstawiciele nauczycieli i uczniów z klasy o profilu technik reklamy (Zespół Szkół Ekonomicznych w Mielcu) oraz przedstawiciele lokalnych mediów.
Członkowie komisji, po przeprowadzonych obradach, nie wskazali zwycięzcy konkursu. Wyłonione zostały natomiast trzy prace finałowe. Ich autorzy zostaną poinformowani o uczestnictwie w ścisłym finale, a ostateczna decyzja o wyborze logo zapadnie podczas kolejnego posiedzenia komisji.
Nagrodą w konkursie jest 2000 zł.
ms