Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
15.03.2018 Kategoria: Inwestycje
Powiat Mielecki ogłosił przetarg na przeprowadzenie drugiego etapu prac w rejonie al. Kwiatkowskiego i al. Niepodległości. Zadaniu przyznano ponad 2 miliony złotych dofinansowania zewnętrznego.
Wniosek na przebudowę drogi powiatowej Nr 1187R w Mielcu został oficjalnie zakwalifikowany do dofinansowania w ramach Programu Rozwoju Gminnej i Powiatowej Infrastruktury Drogowej Na Lata 2016-2019. Promesa opiewa na kwotę 2 312 500,00 zł, a kosztorysową wartość zamówienia oszacowano na 4 625 125,95 zł. – Brakującą kwotę po połowie pokryje samorząd powiatowy wraz z samorządem miejskim, podobnie jak miało to miejsce w przypadku poprzednich prac prowadzonych w rejonie al. Kwiatkowskiego – mówi Zbigniew Tymuła, starosta mielecki.
W 2017 roku, dzięki współpracy powiatu z magistratem, odbył się remont fragmentu al. Kwiatkowskiego oraz fragmentu ul. Wojska Polskiego, obejmujący również przebudowę ronda na mieleckiej strefie. Zadania kosztowały łącznie prawie 6 milionów złotych, a wartość pozyskanych na ten cel środków zewnętrznych sięgnęła blisko 3 milionów złotych. Jeszcze wcześniej, bo w roku 2015, w podobny sposób wykonana została przebudowa skrzyżowania al. Kwiatkowskiego z ul. Przemysłową warta przeszło 800 tys. złotych. W niebezpiecznym, słynącym z kolizji miejscu pojawiło się rondo poprawiające płynność ruchu i bezpieczeństwo mieszkańców.
Co zmieni się w centrum Mielca tym razem? W ramach robót objętych przedmiotowym zadaniem przewiduje się przebudowę nawierzchni jezdni, chodników i ścieżek rowerowych oraz kanalizacji deszczowej wraz ze studniami ściekowymi. Projekt obejmuje również wykonanie nowego oznakowania, przebudowę zatok autobusowych wraz z peronami oraz przebudowę skrzyżowania – polegającą na wprowadzeniu azyli dla pieszych.
Powiatowy Zarząd Dróg już poszukuje wykonawcy, który zrealizuje założenia projektu. Składanie ofert potrwa do 29 marca, a sam remont ma zakończyć się do 30 września.
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: