Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
10.11.2022 Kategoria: Informacje
Zachęcamy wystawców do przygotowywania własnych stoisk wystawienniczych podczas Powiatowego Jarmarku Świątecznego w Mielcu w dniu 11 grudnia br. Miejsca w drewnianych domkach wyczerpały się.
Powierzchnię pod własne stoiska wystawiennicze udostępniamy za opłatą 25 zł/m2. Minimalny obszar, jaki należy wynająć, to 2 m2.
Jak to zrobić? Wystarczy wypełnić kartę zgłoszeniową, wyliczyć należną opłatę (zgodnie z regulaminem – PLIK DO POBRANIA) i wykonać przelew na rachunek bankowy Powiatu Mieleckiego, nr konta: 36 1020 4391 0000 6002 0167 5271, w tytule przelewu wpisując: „Powiatowy Jarmark Świąteczny 2019, opłata wystawowa + imię i nazwisko / nazwa firmy”.
Warunkiem przyjęcia zgłoszenia będzie dostarczenie wypełnionej karty wraz z dowodem wpłaty w terminie do 2 grudnia 2022 roku do Biura Promocji i Informacji Starostwa Powiatowego w Mielcu – osobiście, przy ul. Wyspiańskiego 6, pok. 321 lub e-mailowo na adres: promocja@powiat-mielecki.pl.
Zachęcamy do zapoznania się z Regulaminem Powiatowego Jarmarku Świątecznego, w którym znajdują się wszystkie ważne informacje dotyczące imprezy.
Wszelkie pytania można kierować do biura Organizatora: Biuro Promocji i Informacji pod nr tel.: (17) 78 00 493, (17)78 00 484 email: promocja@powiat-mielecki.pl, lub osobiście ul. Wyspiańskiego 6, pok.: 321 (III p.).
AKTUALIZACJA Z DNIA 28.11.2022:
NABÓR DLA WYSTAWCÓW ZOSTAJE ZAMNIĘTY ZE WZGLĘDU NA WYCZERPANIE POWIERZCHNI WYSTAWIENNICZEJ.
ms
DOKUMENTY
13 660-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w II kwartale 2024
LICZBA LUDNOŚCI
132 983-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
240 310 382-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2024 roku