Starostwo Powiatowe w Mielcu
Starostwo Powiatowe w Mielcu
31.08.2021 Kategoria: Edukacja
Jedenastu nauczycieli ze szkół ponadpodstawowych prowadzonych przez Powiat Mielecki awansowało na stopień nauczyciela mianowanego.
We wtorek, 31 sierpnia, nauczyciele złożyli ślubowania i odebrali akty nadania stopnia nauczyciela mianowanego z rąk Starosty Powiatu Mieleckiego Stanisława Lonczaka i Wicestarosty Powiatu Mieleckiego Andrzeja Bryły. Wcześniej, we wtorek i środę (24 i 25 sierpnia) pedagodzy zdali egzaminy wymagane do uzyskania awansu na stopień nauczyciela mianowanego.
– Były to jedne z lepszych z lepszych egzaminów, jakie przez miałem przyjemność prowadzić przez ostatnie 11 lat - zwrócił się do awansowanych nauczycieli wicestarosta Andrzej Bryła, przewodniczący komisji egzaminacyjnej. – Wasze przygotowanie było znakomite. Widać było, że to, czym się zajmujecie, daje Wam radość. Raz jeszcze serdecznie gratuluję Wam tych wyników, a także sukcesów osiągniętych w trakcie trwania stażów – dodał.
Gratulacje z okazji uzyskania awansu złożył na ręce nauczycieli także starosta mielecki Stanisław Lonczak. – To dla Was ważny dzień. Mam nadzieję, że ten sukces da Wam ogrom osobistej satysfakcji i motywacji do dalszej pracy. Życzę, by rozpoczynający się lada moment rok szkolny pozwolił Wam na owocną współpracę z uczniami – powiedział.
Awans na stopień nauczyciela mianowanego uzyskali:
Przemysław Madej ZST przedmioty informatyczne, jęz. ang.
Ilona Dziewit ZSE jez. ang. bibliotekarz, zajęcia rewalidacyjne
Renata Ciężadło ZSE, nauczyciel przedmiotów ekonomicznych
Małgorzata Byrska ZS, religia
Maciej Światowiec PZPSW, psycholog
Monika Przybyło PZPSW, zajęcia w świetlicy
Kinga Krużel PZPSW, nauczanie wczesnoszkolne
Katarzyna Kordyka-Radłowska PZPSW, zajęcia w świetlicy, rewalidacja, funkcjonowanie osobiste i społeczne
Grzegorz Chałupnik PZPSW, wychowanie fizyczne
Marcelina Mosior-Świć II LO, wychowanie fizyczne
Dariusz Dudzik ZST, wychowanie fizyczne
ms
DOKUMENTY
9 922-----------------------
zarejestrowanych przychodzących dokumentów w I kwartale 2023
LICZBA LUDNOŚCI
135 817-----------------------
mieszkańców powiatu mieleckiego
PIENIĄDZE
190 100 000-----------------------
planowanych dochodów budżetu w 2023 roku
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady(UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r, w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz.U.UE.L2016.119.1 z dnia 04.05.2016) informujemy, że:
Starostwo Powiatowe w Mielcu jest urzędem administracji samorządowej szczebla powiatowego, którego podstawą działania jako Powiatu Mieleckiego jest ustawa z dnia 05.06.1998 r. o samorządzie powiatowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1868 z późn. zm.). Realizowane przez urząd wynikają z powszechnie obowiązującego prawa. W związku z powyższym dla wykonywania naszych zadań przetwarzamy Państwa dane osobowe na następujących zasadach:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Powiatu Mieleckiego z siedzibą ul. Wyspiańskiego 6, 39-300 Mielec, kontakt mailowy pod adresem: starostwo@powiat-mielecki.pl. reprezentowany przez Starostę Powiatu Mieleckiego.
2. Inspektorem ochrony danych jest Pan Piotr Wieczerzak, kontakt mailowy: iodo@powiat-mielecki.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. c. RODO w celu realizacji zadań nałożonych przepisami prawa tj. na podst. art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 05 czerwca 1998 r. o samorządzie powiatowym oraz innych ustaw wymienionych poniżej. Może się jednak zdarzyć, że będziemy przetwarzać Pani/Pana dane jeśli wyrazicie Państwo dobrowolną zgodę na takie przetwarzanie.
4. Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie:
5. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego/organizacji międzynarodowej;
6. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane w okresach określonych przepisami prawa w tym przez okresy podany w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów;
7. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych, prawo ich sprostowania i uzupełniania, prawo do ograniczenia przetwarzania danych, prawo do przenoszenia danych, prawo do sprzeciwu oraz prawo do cofnięcia zgody na przetwarzenie danych. Co do zasady – zgodnie z art. 17 ust. 3 lit. b RODO nie przysługuje Pani/Panu prawo do usunięcia danych (tzw. prawo do bycia zapomnianym). Jednakże przysługuje Pani prawo do żądania usunięcia danych jeśli:
8. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. i innych aktów prawnych;
9. Pani/Pan nie będzie podlegał(a) zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji, w tym profilowaniu w rozumieniu przepisów RODO.
10. Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest warunkiem prowadzenia sprawy w Starostwie Powiatowym w Mielcu, przy czym podanie danych jest: